keskiviikko 12. toukokuuta 2021

SANOMA RAKKAALLENI; 12.5.2021.

 


Uskovan veljen saama Sanoma, 12.5.2021.

  Kuuntelen sinua. Saat kuulla minun ääneni. Voisitpa jo ohittaa menneet. Annan sinulle siihen voiman. Sinun ei tarvitse miettiä mennyttä päivää, eikä muistella menneitä. Katso kuinka saat kukoistaa kuin saaronin lilja. Puen sinut pukuun, valkeaan pukuun, olet puhdistettu villanvalkoiseksi. Olette minun valkopukuinen joukkoni jota pian saavun noutamaan. Ethän epäile minun suurta rakkauttani, sillä se on vuodatettu sinun sydämeesi Pyhän Hengen kautta.Henki tekee eläväksi, ei liha mitään hyödytä. Golgatan risti on paikka jossa alkaa sinun tulevaisuutesi ja toivosi. Kaikki pahan valta murtui Golgatalla, se on sanoma jonka olen antanut teille vietäväksi eteenpäin. Puen sinut voimaan vain kun kuljet vieden ilosanomaa eteenpäin. Kansat ovat kouristuksissa, mutta minä tahdon heidät vapauttaa. Aabrahamin siunaus on tullut osaksesi, siis iloitse siitä. Jeesus Kristus on sinun valkeutesi ja autuutesi. Tahdon viedä sinua uuteen voimaan. Pyhän Hengen anna öljytä mielesi ja sydämesi, silloin voit kulkea voittosaatossa. Ilman minua et voi mitään tehdä jolla olisi merkitystä taivaallisissa. Siksi anna minun täyttää sinut Hengelläni, niin saat voiman tulevaan aikaan.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.