tiistai 9. maaliskuuta 2021

SANOMA RAKKAALLENI; 9.3.2021.

 

 


 Uskovan veljen  Jeesukselta saama Sanoma rakkaalleni, 9.3.2021.

 

 Lohdutan sinua taivaan rakkaudella, Jeesuksella Kristuksella. Luovuta koko sydämesi minulle, niin annan sinulle taivaan mannaa. Se on oleva kuin hunaja suussasi. Tahdothan parasta mikä taivaasta tulee. Minä olen se elävä leipä sinun hyväksesi. Iloitse ravinnosta joka tulee minulta. Sielusi virvoittuu siitä ravinnosta joka on minun sanani. Sanani saa sielusi kylpemään taivaan rakkaudesta. Tulethan pian luokseni antautuvin sydämin. Saat kokea Isäsi ilon aivan kuin tuhlaajapoika. Minä halaan sinua Isän halauksella, suutelen sinua poskellesi. Silloin saat iloita ja virkistyä taivaan rakkaudella, minä olen se rakkaus. Se vuotaa Golgatan ristiltä. Vuodata minulle sydämesi, vain niin voit täyttyä Jumalan rakkaudella. Kuljetan sinua kädestä pitäen, iloitse ja riemuitse Kaikkivaltiaan kädestä. Haluathan minut ykköseksi elämässäsi. Haluan sinut kokonaan. Saat kokea minun täyteyteni, kuljetan sinua tahtoni tietä. Minun olet sinä rakkaani.

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.