maanantai 1. maaliskuuta 2021

SANOMA RAKKAALLENI 1.3.2021.


 

 

Uskovan Veljen saama sanoma Jeesukselta; Sanoma Rakkaalleni.

Kuljen sinun kanssasi tämän elämän tien. Elämän olen sinulle avannut, siksi ole luja ja rohkea. Kaikki voimasi on minussa. Vahvistan sinua, saat kulkea iloisena Jumalan lapsena, vaikka kaikki näyttäisi synkältä, en hylkää sinua. Saat minun voimani matkasi varrella. Kuljetan sinua valoisaa polkua pitkin, sillä olen sinun valosi pimeässä laaksossakin. Älä pelkää että kompastuisit, se on mahdottomuus, sillä rakennan elämän tien juuri sinulle. Kuljethan iloiten, vaikka pimeys sinua ahdistaa. Saatanan on väistyttävä elämästäsi, sillä minä määrään niin. Kaikki valta on Jeesuksella, siksi julista minun voittoni. Miksi murehdit sieluni, toivosi ja voimasi on Kristuksessa. Saat uuden voiman. Minä kannattele sinua elämän tiellä. Minä avaan sinulle tien korpeen, saat siellä nähdä vihreitä laaksoja ja kumpuavia veden lähteitä. Sielusi virvoittuu. Lupaan sen sinulle. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti