torstai 18. maaliskuuta 2021

SANOMA RAKKAALLENI; 18.3.2021.

Uskovan Veljen saama, Sanoma rakkaalleni, 18.3.2021.
 

  Minä olen ovi. Tule minun kanssani huoneeseeni, siellä annan sinun kokea kirkkauttani. Kirkkauteni huone avatuu sinun sydämessäsi.Saat nauttia taivaan valosta. Tulethan puhtain sydämin, anna minun valkaista sinut villan valkoiseksi. Saat tuntea karitsan sinun tielläsi. Minut uhrattiin että sinulla olisi iankaikkinen elämä. Taivaan soittokulkue on valmis marssimaan. Minä tulen pian ja kaikki taivaan sotajoukot ovat puolellasi. Minä tulen pian, pidä mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi kruunuasi. Ole kestävä ja luja, sitä tarvitset tällä taivaan tiellä. Minä annan sinun nähdä kirkkauteni, se loistaa kasvoistasi, sanonhan, että ne jotka minua katsovat, säteilevät iloa. Taivaan Isä pitää sinusta huolen, siksi älä murehdi, saat iloiten katsella tulevaisuuteen. Minä annan sinulle tulevaisuuden ja toivon. Mikään ei voi erottaa sinua Jumalan rakkaudesta. Kristus on se rakkaus joka loistaa sydämeesi. Annathan minun valloittaa sydämesi.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.