sunnuntai 20. syyskuuta 2020

SANOMA RAKKAALLENI; 19.9.2020.

Uskovan Veljen saama Sanoma, 19.9.2020.

Iloitse minun ristini työstä. Golgata on voittojen paikka, siellä vain saat voiton lihastasi. Minä olen ristiinnaulittu sinun syntiesi vuoksi, siksi iloitse minun rististäni, saat avun sieltä. Kulje suoraan jätä jo mutkaiset polut. Minun tieni sinulle on suora tie. Vaikka joutuisit vaikeuksiin, minun seuraamisestani saat silti iloita. Vereni pyyhkii pois kaikki syntisi, saat iloita minusta Yljästäsi. Kulje kanssani myös pimeässä laaksossa, olen sielläkin sinun valkeutesi. Mikään ei voi olla niin pimeää etteikö siellä Kristusvalo loistaisi. Minä tulen pian, jätä jo kaksinainen sydämesi minulle, niin minä teen siitä jakamattoman. Kun kuljet minun johdossani, olen luvannut tarttua sinun oikeaan käteesi ja näin saat voiton kaikista saatanan juonilta. Me emme ole maailmaan mitään tuoneet, emme siis voi mitään täältä Viedä. Ainoa ikuinen asia jonka voit saada täältä maailmasta on minun Goglgatan voittoni. Se kantaa sinut yli kuoleman, taivaan valtakuntaan. Tulethan rakkaani minun lähelleni, niin vain saat voiton. Minä rukoilen alati puolestasi, käänny hartaassa rukouksessa minun puoleeni niin saat voiton.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti