keskiviikko 16. syyskuuta 2020

SANOMA RAKKAALLENI, 15.9.2020.

Uskovan veljen saama Sanoma, 15.9.2020.

Rauhan rakkaani tulen sinulle antamaan. Minä Jeesus olen sinun rauhasi. Saat kylvää rauhaa ja Jumalan vanhurskautta ympärillesi. Minä tulen sinun tykösi asumaan sydämeesi. Voitto on varma Jeesus kun johtaa. Tarvitset minua elämäsi kaikkiin hetkiin. Älä jätä minua ulkopuolelle mitään sinun elämästäsi, sillä elämäsi kuuluu minulle. Saat kokea kuinka minä tulen ja autan sinua. Golgatan risti jolla minut uhrattiin, pidä se sydämelläsi ikuisesti. Minä, Jeesus, rakastan sinua. Kaipaan yhteyttä sinun kanssasi, sillä halajan henkeä jonka olen sinuun laittanut. Käteesi tartun, tartu sinä minun auttavaan käteeni. Syö minun sanaani, halaja sitä kuin vastasyntynyt sanan väärentämätöntä maitoa. Tulet kasvamaan täyteen miehuuteen. Kun rakastat sydämestäsi Herraasi Jeesusta Kristusta, pääset kasvamaan ja voitat kaikki saatanan juonet. Vihollinen syyttää sinua, muuta se ei voi, siksi turvaudu minuun ja sano saatanalle, väisty Jeesuksen nimessä. Annan sieluusi uuden voiman ja saat kulkea rohkeasti eteenpäin. Jalo jaloja miettii. Ota vastaan minun sanani. Minä puhun sinulle henkeni kautta. Uudistu ja lujitu Kristukseen, sillä minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti. Tulethan minun tyköni koko voimastasi. Kun sen teet, taivas iloitsee. Enkelit paukuttavat siipiään yhteen. Niin iloinen on taivas sinun puolestasi, kun koko elämäsi annat minulle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti