maanantai 28. syyskuuta 2020

NUORUKAISENNE NÄKYJÄ NÄKEVÄT .. VANHUKSENNE UNIA UNEKSUVAT

Shalom. eli rauhaa teille sydämiin.

Tänä aamuna heräsin hetkeksi hyvin aikaisin ja näin siinä hetkessä kuvan ihmisestä, jolla oli silmälasit silmillään. Kohta tuota kuvaa alettiin näyttää kuin filminauhaa ja jokaisessa uudessa kuvassa, oli tuo sama kuva, ihminen silmälaseineen. Noita kuvia tuli paljon. Nuo silmälasit oli pääteema tuossa kuvassa/kuvissa.
Koin, että meitä nyt varustetaan, ja meille tullaan antamaan enenemässä määrin myös tuota hengellistä näkökykyä, elämme nyt sitä aikaa. Jumala tulee vuodattamaan lahjojaan.

Monien korvat ja silmät ovat avautuneet, mutta suurin osa ihmisistä ovat tukkineet korvansa ja ummistaneet silmänsä. Jotkut ovat joutuneet ylpeydessä tilaan, josta Jeesus varoittaa. Kirje Laodikean seurakunnalle: "Sinä kerskut, että olet rikas, entistäkin varakkaampi, etkä tarvitse enää mitään. Et tajua, mikä todella olet: surkea ja säälittävä, köyhä, sokea ja alaston. Annan sinulle neuvon: osta minulta tulessa puhdistettua kultaa, niin tulet rikkaaksi, osta valkoiset vaatteet ja pue ne yllesi, niin häpeällinen alastomuutesi peittyy, osta silmävoidetta ja voitele silmäsi, niin näet." (Ilm.3:17,18).
Nöyrtymällä ja tunnustamalla tarvitsevansa Jeesusta Kristusta pelastajakseen, Jumala kuulee ja avaa ihmisen silmät löytämään tien iankaikkiseen elämään. Hengellinen näkökyky on ihmeellistä, se aukaisee uuden ja ihmeellisen näkymän, jota ei pelkkä uskonnollisuus ja tapakristillisyys voi tehdä.

Biblia (1776)
Ap.t. 2:17 Ja pitää tapahtuman viimeisinä päivinä (sanoo Jumala), että minä tahdon vuodattaa minun Hengestäni kaiken lihan päälle: ja teidän poikanne ja tyttärenne pitää ennustaman, ja teidän nuorukaisenne pitää näkyjä näkemän, ja teidän vanhimpanne pitää unia uneksuman.

Rinnakkaisviitteet (Biblia (1776))
Jes. 44:3 Sillä minä tahdon vuodattaa vedet janoovaisen päälle, ja virrat kuivan päälle; minä tahdon vuodattaa henkeni sinun siemenes päälle, ja siunaukseni jälkeentulevaistes päälle.
Hes. 36:26 Ja annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen annan minä teihin; ja otan pois teidän lihastanne kivisen sydämen, ja annan teille sydämen lihasta.
Hes. 36:27 Ja annan minun henkeni teihin, ja teen niin, että te vaellatte minun säädyissäni, ja pidätte minun oikeuteni, ja teette niiden jälkeen.

KR 1933/-38
Ap.t. 2:17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti