torstai 3. syyskuuta 2020

PYHÄN HENGEN MAKEAA VIINIÄ

 Kuva


Rauhaa..

Tänään kun heräsin ja aloin rukoukseen, näin kuvan kuin isosta kellokukasta, joka oli ylitsevirtaava ja makeaa mettä täynnä.
Niin myös apostolit kun saivat Pyhän Hengen niin olivat makeaa viiniä täynnä.


🌺🌺🌺

Amen.

Tiistaina, aamulla sain nähdä jo ennen rukoukseen käyntiä nähdä edessäni kuvan jossa kaksi valkoista kyyhkyä lensi edessäni, sain käydä 2 isoa rukous hetkeä, joissa molemmissa oli Pyhä Henki läsnä vahvana. 

Ensin veljen kanssa ja kun veli lähti kotiin, sain puhelun joka kesti pitkään. Pyydettiin rukousta ja sen teimme keskustellen ja Pyhän Hengen rakkaus oli lopussa valtava ja tämä soittajakin oli ihmeissään, ei ollut koskaan saanut kokea sitä ja nyt sai. Hän sitä hoki yhtä mittaa kuinka ihmeellistä se olkikaan ja sai nyt kokea olevansa Jumalan oma. Sanoin että näin minulle monesti Herra ilmoittaa että rukous on kuultu.
Eilen eteeni tuli nuori nainen joka oli suunnitellut itsemurhaa koska kukaan ei hänestä välitä. Sain puhua hänelle Jumalan Rakkaudesta ja siitä elämän lahjasta minkä häneltä olemme saaneet eikö sitä lahjaa saa eikä pidä heittää hukkaan .. hänellä oli uskon siementä sydämessä ja harmitteli kun hänen rippi risti oli joskus kadonnut, katsellessaan minun ristiä kaulallani. Lupasin, että etsin jostain hänelle ristin ja hänen täytyy tietää ja ymmärtää että minä myös välitin ja rakastin häntä ja olisi suuri aukko jos hän olisi pois keskuudestamme, sillä hänestä kuitenkin huokui hyvyys ja herkkyys.
Olin ihmeissäni näistä hetkistä. Mietin, mihin Sinä Herra olet minua asettamassa? Nämä 3 hetkeä perättäin .. 💖👑💖

Sananlaskut 24: 13. Syö hunajaa, poikani, sillä se on hyvää,
ja mesi on makeaa suussasi.
14. Samankaltaiseksi tunne viisaus sielullesi;
jos sen löydät, on sinulla tulevaisuus,
ja toivosi ei mene turhaan.

 

 PSALMIT 23
1. Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.

2. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
4. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.