lauantai 12. syyskuuta 2020

SANOMA RAKKAALLENI; 11.9.2020.

Uskovan veljen saama Sanoma Herralta,11.9.2020.

Rakkaani, olet minun kädessäni. Mikään voima maailmassa ei voi repiä sinua minun kädestäni. Huolesi heitä minulle, minä ne olen jo kantanut sinun puolestasi. Katso, minkä kaltaisen rakkauden taivas on teille lahjoittanut, se kaikki löytyy yhdestä Jeesuksesta Kristuksesta. Minä olen ikuinen elämä, etsi minua koko sydämestäsi niin löydät minut. Kahtalainen mieli ei minulle kelpaa. Siksi tee jo parannus että löytäisit kuninkaan sydämesi Herraksi, sillä se minä olen, Kuninkaitten Kuningas, Jeesus Kristus. Olen antanut sinulle kalliin lahjan, elämän Pyhässä Hengessä. Kuulet minun ääneni, kun kieltäydyt kuuntelemasta sielun vihollista. Käännä korvasi minun puoleeni niin saat kuulla minua ja elämäsi selkenee päivän koittoa kirkkaanmaksi. Ikävöin sinua, sinun sulhasellasi on ikävä sinua. Tule rakkaani lähelle minun sydäntäni. Tunnetko Vapahtajasi rakkauden joka sykkii sinua varten. Mikään ei voi meitä erottaa. Pidä kiinni siitä mitä olen sinulle antanut. Se on ikuinen elämä Jeesuksessa Kristuksessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti