lauantai 18. tammikuuta 2020

"PUHU KAIKKI MITÄ KÄSKEN SINUN PUHUA"


 
 
Herran Rauhaa ...

Eilen, sain taas olla todistamassa ja puhumassa seurakunnan edessä, seurakunnan, jonka yleisössä oli paljon uskosta osattomia.
Kotona ennen tuohon iltaan lähtöä, minulla oli kokopäivän kummallinen olo. Sydän itki ja huusin Herran puoleen että mitä tämä on? Vastaa, avaa Sanasi leipä! Otin Raamatun ja avasin sen ja se avautui Jeremia 1, joka on profeetan kutsuminen ja tuo paikka on puhuttanut minua monasti. En voinut muuta kuin sanoa sille kuuliaisena: Amen .. näin teen!

4. Minulle tuli tämä Herran sana:
5. "Jo ennenkuin minä valmistin sinut äidin kohdussa, minä sinut tunsin, ja ennenkuin sinä äidistä synnyit, minä sinut pyhitin; minä asetin sinut kansojen profeetaksi".
6. Mutta minä sanoin: "Voi Herra, Herra! Katso, en minä kykene puhumaan, sillä minä olen nuori."
7. Niin Herra sanoi minulle: "Älä sano: 'Minä olen nuori', vaan mene, kunne ikinä minä sinut lähetän, ja puhu kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
8. Älä pelkää heitä, sillä minä olen sinun kanssasi ja pelastan sinut, sanoo Herra."
Jeremia 1.

Sain pyytää että Pyhä Henki laskeutuu kaikkien ylle ja ystäväni yleisön joukosta todisti sen tapahtuneeksi.
Sain julistaa kovaan ääneen tuonne paikkakunnalle Herran Voitonmerkkinä, ihmeiden kautta, valtavaa herätystä! Kiitos Jeesus!
Sen päätteeksi sain valtavat kiitokset ja että sanomani oli koskettanut.
Huomautin, että se kaikki oli vain Herralta saatua, minä olen vain Jumalan työkalu!
Jumalan Sana ei kuitenkaan tyhjänä palaja ja toivon että siemen olisi kylvetty siellä monen sydämeen.
Ymmärsin tuon sydämeni itkun tulevan noiden uskosta osattomien puolesta, sillä Kristus minussa itki rakkautta heidän puoleensa.
Työni julistajana on hiljalleen alkamassa, jokainen tilaisuus on minulle kasvuksi ja opiksi.
Kiitos Jeesus eilisestä, huomenna meillä on oma rukous kokous ja olkoon Herra siellä vahvasti läsnä.

Siunausta teille kaikille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.