maanantai 20. tammikuuta 2020

MITÄ ANOTTE RUKOUKSESSA USKOEN; TE SAATTE

Kuva

Shalom!

Eilen kokoonnuimme taas Rukousyhteys tiimillä yhteiseen kokoukseen. Nyt meitä oli pieni porukka, mutta ilta oli hyvä.
Rukoilimme paljon eriasioden ja hallitusten puolesta ja anteeksianto oli vahvasti teemana.
Meillä on nyt erityinen asia jota lupasimme nyt rukoilla jokapäivä ystävänpäivään asti, sen me asetimme päämäräksi Herran eteen, että saisimme asiaan vastauksia, ilmestyksin, unin, näyn ja erilaisten johdatusten kautta.
Asiamme koskee uskosta osattomia, heidän pelastustaan ja etenkin nuorison keskuudessa. Että Herra avaisi meille siihen toimintamallin, tilat, varat ja muut tärkeät asiat, tuonne kyseiselle paikkakunnalle, että Hän ohjaisi ja johdattaisi sellaisia ihmisiä eteemme, jotka voivat meitä tässä auttaa etenemään.
Jumala ottaa meidät todesta, kun me olemme itse tosissamme. Harras rukous on sellainen rukous, jossa sydän on mukana.
Puhutaan kokosydämisyydestä. Jos me rakastamme Herraa, on meidän helppo rukoilla palavasti. Jumala toimii rukoustemme kautta. Itse asiassa kaikkia asioita tulisi rukoilla tarkasti. Kun on rukoillut, ei sen jälkeen tarvitse kuin kiittää. Ethän sinä autokorjaamoonkaan soita, kun olet auton sinne huoltoon jättänyt. Kyllä auto osataan korjata. Samoin Jumala tietää, mikä on lähimmäisemme ja meidän parhaaksi. Hän vastaa siten kuin Hän tahtoo.

Illalla rukoilin tämän asian puolesta ja tietysti rukoilimme myös siellä tilaisuudessa.
Aamulla kun heräsin, rukoukseni jatkui asian tiimoilta ja nyt sain kuvan, joka saattaisi liittyä tähän ja pyysinkin että Herra alkaisi tätä avata.
Näin vaaleansinisen pakettiauton, jonka sivussa oli jokin mustalla kirjoitettu mainosteksti ja sen alla oli mustavalkoinen sarjakuvamainen mainoskuva.
En saanut selvää mitä tekstissä luki ja mitä kuvassa oli?
Auton väri edusti kuitenkin taivaan valtakuntaa.
Ehkä se oli hengellinen ajoneuvo meille tähän asiaan, tai sitten Herra antoi tuon johdatuksena, että tuo auto omistajineen tulee meitä vastaan? Tiedä häntä, mutta sydän pitää olla nyt avoinna ...

Matt. 21:22 Ja kaiken, mitä te anotte rukouksessa, uskoen, te saatte.

Siunausta päiväänne!

1 kommentti:

  1. Avasin taas tämän kommentti kentän ja nyt sen pitäisi olla kaikille.
    Kommentoikaa rakentavasti teksteihin liittyen. Ei tarkoitettu omien kotisivujen tekstien pohjana ja mainospaikkana.
    Kiitän etukäteen. Olkaa Siunattuja Jeesuksessa Kristuksessa.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.