tiistai 14. tammikuuta 2020

" MINÄ OLEN ELÄMÄN LEIPÄ "

Kuva


Shalom.

Eilen aamuna, rukoushetkessäni sain nähdä kuvan jossa liukuhihnalla kulki jotakin ja todella paljon. Minusta se näytti leivältä, jossa oli vaalea sisus ja tumma kuori. Mutta en ollut siitä aivan varma?
Sitten näin kädet, joissa oli työhanskat ja ne työnsivät voimallisesti yhden leivistä toiseenpäähän liukuhihnaa, jossa odotti leipää vastaanottavina, kädet, jotka olivat paljaat.
Tänään tuota mietin uudestaan ja nyt tuntui vahvasti, että sen täytyi olla leipää. Pyysin Herralta tähän vahvistusta, että voisin tämän jakaa.
Nuo työkäsineet kertoivat hengellisen työntekijästä, joka lähetti osaltaan tuota liukuhihnalla menevää leipää. Hän lähetti sitä aivan erityisesti jollekkin, henkilökohtaisesti.
Ymmärsin, että voimme Jumalan työssä tarjota Jumalan leipää, Hänen Sanaansa, niin monille yhtäaikaa, kuin myös henkilökohtaisesti. Yksikin Jumalan sanan vastaanottanut on tärkeä.
Myös noissa tilaisuuksissa joissa jaamme sanaa kuin liukuhihnalta, jokainen kuitenkin aina ottaa sen vastaan henkilökohtaisesti.
Näin tuo kuva avautui minulle tänään ja nyt saatoin sen jakaa teille.

Kaikki, mitä me lähdemme etsimään elämästämme, löytyy viime kädessä vasta Jeesuksen yhteydessä. Jos haluat leipää, jäät onnettomaksi, mutta jos etsit Jeesusta, Elämän Leipää, olet löytävä ravinnon sekä sielullesi että myös ruumiillesi.Käy siis Jeesuksen luo niin kuin tuhlaajapoika kävi oman isänsä luo. Tee se tunnustamalla syntisi ja tulemalla Jeesuksen luo rukouksessa ja turvautumalla Hänen lupauksiinsa ja Hänen Golgatalla vuotaneeseen uhrivereensä. Hän on elämän leipä.

'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee.' Raamattu on kokonaisuudessaan Jumalan sanaa. Siellä meille kerrotaan Jumalan luonne ja Hänen tahtonsa. Ja sinne on kirjoitettu elämänohjeita,jokaiseen tilanteeseen sopivia. Jumalan sana on kestävää ja pysyy ikuisesti. "Taivas ja katoavat,mutta minun sanani eivät katoa" Raamattu on ikuinen totuus. Raamattu opettaa meille totuuden. Raamattu opettaa Isästä,Pojasta,Jeesuksesta Kristuksesta ja Pyhästä Hengestä.,näyttää meille mikä on oikein ja mikä väärin,kertoo menneisyydestämme ja tulevaisuudestamme,meistä itsestämme.
Jeesus sanoi: "Minä olen elämän leipä. Joka tulee minun luokseni, ei koskaan ole nälissään, ja joka uskoo minuun, ei enää koskaan ole janoissaan. Mutta te, niin kuin olen teille sanonut, olette nähneet minut ettekä kuitenkaan usko. Kaikki ne, jotka Isä minulle antaa, tulevat minun luokseni, ja sitä, joka luokseni tulee, minä en aja pois. Enhän minä ole tullut taivaasta tekemään oman tahtoni mukaan, vaan täyttämään lähettäjäni tahdon.  Ja lähettäjäni tahto on, etten minä anna yhdenkään niistä, jotka hän on uskonut haltuuni, joutua hukkaan, vaan viimeisenä päivänä herätän heidät kaikki. Minun Isäni tahtoo, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on ikuinen elämä. Viimeisenä päivänä minä herätän hänet." (Joh.6:35-40)

Joh. 6: 53 -

Jeesus sanoi heille: »Totisesti, totisesti: ellette te syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertaan, teillä ei ole elämää. Mutta sillä, joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä, ja viimeisenä päivänä minä herätän hänet. Minun lihani on todellinen ruoka, minun vereni on todellinen juoma. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, pysyy minussa, ja minä pysyn hänessä. Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja niin kuin minä saan elämäni Isältä, niin saa minulta elämän se, joka minua syö. Tämä on se leipä, joka on tullut alas taivaasta. Se on toisenlaista kuin se ruoka, jota teidän isänne söivät: he ovat kuolleet, mutta se, joka syö tätä leipää, elää ikuisesti.»

 Jesaja 55: 11. sanoo:
niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

Ollaan Siunattuja työssämme, Jumalan Sanan äärellä.
Amen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.