maanantai 6. tammikuuta 2020

MINÄ OLEN ENSIMMÄINEN JA VIIMEINEN

Kuva


Herran Rauhaa teille suon.

Tänään, herättyäni rukoukseen ja Herran läsnäoloon, sain nähdä 2 kuvaa.
Näin kuin rasian, jossa oli ollut pystyyn laitettuna, vierivieressä sydämiä, viimeinen enää oli jäljellä ja tyhjät lokerot oli jäänyt muista jäljelle.
Sitten näin kuin listan, jossa oli ensin numero, mones? Tuo numero oli 5 tai 7, en ole aivan varma, mutta tuon numeron perään oli kirjoitettu:
7:  " .... .......... ......... .... ....... Kirstus."
Siis tässäkin toistui tuo että ne ensimmäiset sanat oli käytetty, ne oli pois ja jäljelle jäi sana: Kristus!

Totisesti! Tätä mietin ja pyysin Herralta vahvistusta. Kohta mieleeni kohosi sanat: " Minä olen, ensimmäinen ja viimeinen!"
Amen.

Nyt on tullut ton viimeisen hetki, alku on käyty läpi ...

KR 1933/-38
Ilm. 1:8 "Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
2Moos. 3:14 Jumala vastasi Moosekselle: "Minä olen se, joka minä olen." Ja hän sanoi vielä: "Sano israelilaisille näin: 'Minä olen' lähetti minut teidän luoksenne."
Jes. 41:4 Kuka on tämän tehnyt ja toimittanut? Hän, joka alusta asti kutsuu sukupolvet esiin: minä, Herra, joka olen ensimmäinen ja viimeisten luona vielä sama.
Jes. 44:6 Näin sanoo Herra, Israelin kuningas, ja sen lunastaja, Herra Sebaot: Minä olen ensimmäinen, ja minä olen viimeinen, ja paitsi minua ei ole yhtäkään Jumalaa.
Jes. 48:12 Kuule minua, Jaakob, ja sinä, Israel, jonka minä olen kutsunut: Minä olen aina sama, minä olen ensimmäinen, minä olen myös viimeinen.
Ilm. 2:8 Ja Smyrnan seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo ensimmäinen ja viimeinen, joka kuoli ja virkosi elämään:
Ilm. 4:8 Ja niillä neljällä olennolla oli kullakin kuusi siipeä, ja ne olivat yltympäri ja sisältä silmiä täynnä. Ja ne sanoivat lakkaamatta yötä päivää: "Pyhä, pyhä, pyhä on Herra Jumala, Kaikkivaltias, joka oli ja joka on ja joka tuleva on."
Ilm. 11:17 sanoen: "Me kiitämme sinua, Herra Jumala, Kaikkivaltias, joka olet ja joka olit, siitä, että olet ottanut suuren voimasi ja ottanut hallituksen.
Ilm. 16:5 Ja minä kuulin vetten enkelin sanovan: "Vanhurskas olet sinä, joka olet ja joka olit, sinä Pyhä, kun näin olet tuominnut.
Ilm. 21:6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
Ilm. 22:13 Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.

Biblia (1776)
Ilm. 1:8 Minä olen A ja O, alku ja loppu, sanoo Herra, joka on, joka oli, ja joka tuleva on, kaikkivaltias.

Olkaa Siunatut ja kiinnitetyt nyt VAHVASTI KRISTUKSEEN!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.