maanantai 27. tammikuuta 2020

KAIKESSA MENESTYT JA PYSYT TERVEENA, ...SIELUSIKIN MENESTYY

Kuva

Rauhaa ja iloa elämään teille.

Tänään rukoushetkelläni aamulla, Herra taisi tahtoa hieman piristää minua. Kiitos Jeesus siitä! 
Kuunnellessani siinä Hänen vastaustaan rukouksiini, sain kohta nähdä kuvan, jossa minulle näytettiin naista edessäni kävelemässä.
Hänellä oli vaalea pusero ja kellohame päällään ja lanteilla näkyi muhkuroita pienestä lihavuudesta. Kohta näin kuinka nainen muuttui ja siinä hän kulki edelläni samoissa vaatteissa, mutta kovin hoikistuneena. Vyötrö oli löytynyt. 
Herra halusi näin tsempata minua, niin tämän koen.
Tosin, minä en ole mikään hame ihminen, mutta näin Herra halusi ehkä ilmoittaa tuon sukupuolen.
Vuoden alussa aloitin ruokavalion, jota olen ennenkin noudattanut ja tiedän sen toimivaksi. En omasta ajatuksestani, vaan diabetes hoitaja sen sai aikaan, esittämällä että pitää ottaa rinnakkaislääkkeet käyttöön. No, minä kohteliaasti vielä kieltäydyin ja halusin kokeilla ensin ruokavaliota, sillä ei minulla ole varaa syödä kaksia diabeteslääkkeitä, jotka Sipilän aikaansaannoksena ovat monelle kohtuuttoman kalliita, muiden lääkkeiden rinnalla.
Nyt minulla on huhtikuuhun aikaa näyttää että kykenen muutokseen ja hyvin tämä on lähtenyt. Sokeriarvot ovat laskusuunnassa ja muutama kilokin on lähtenyt kaupantekijäisinä.
Oli jotenkin niin hellyyttävän hauskaa, että minulle näytettiin tuo ENNEN ja JÄLKEEN kuva. Se piristi mukavasti mieltäni ja tiedän että Herra on tässäkin mukana, johdattaen ja ohjaten.
Nyt vain salaattia poskeen! Kiitos Jeesus, teen tämän ennenkaikkea Sinulle!
Amen.

3.Johanneksen kirje:
1:2 Rakkaani, minä toivotan sinulle, että kaikessa menestyt ja pysyt terveenä, niinkuin sielusikin menestyy.

Teitä Siunaten!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.