maanantai 9. syyskuuta 2019

VIHERIÄISILLE NIITYILLE ...

Kuva

Tämän haluan vielä kertoa tuosta viime lauantain kotikokouksesta.
Kun Matti lähti pois kokouksesta ja aloimme rukoilemaan toistemme puolesta ja minun vuoroni tulessa, eräs uskova veli sai minulle todella kauniin ja voimallisen kuvan, jonka rukoilen toteutuvan:

Hän kertoi:
"Näen sinut menossa kukkaniitylle, jossa kaikki kukat ovat kuolleet. Mutta kun astut sinne, kaikki kukat heräävät jälleen eloon."
Kiitos Jeesus, tämä TAPAHTUKOON SINUN TAHTOSI MUKAISESTI! Haluan ottaa tämän vastaan.
Amen.


PSALMIT 23

1. Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.

2. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
4. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti