maanantai 23. syyskuuta 2019

ANOKAA MINUN NIMESSÄNI




Rauhaa ....

Tänään kun heräsin, kuulin siinä herämisen hetkellä miehen äänen, iloisen ja heleän äänen laulavan: " .. illalle voima ..!"
Eikä muuta, mietin ja kyselin Herralta, oliko tuo Häneltä ja mitä se tarkoittaisi ja minkälainen voima?
Vai oliko kyseessä jonkun laulun sanat?
Vastausta ei vielä tullut. Oliko vain unen kaikuja?
Ehkä illalla olen viisaampi? Nyt täytyy jäädä odottamaan, muuttuuko nuo iloiset laulun sanat todeksi?

Jeesuksen Kristuksen nimessä rukoileminen on meille suuri VOIMA!!!

 Hyvyyden Voiman ihmeelliseen Suojaan : https://www.youtube.com/watch?v=lzhzDS4FO1Y

Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,
ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen. Joh. 4:12-14

Siunausta päiväänne!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.