torstai 19. syyskuuta 2019

MINÄ OLEN HEIDÄN KESKELLÄÄN

 

 



Rauhaa.


Eilinen oli taas se keskiviikko ja se minun ns.työpäivä. Heti aamurukouksessa pyysin Herralta, että antaisi nuo tavaksi tulleet yllätyksensä tällekkin päivälle.
Työpäivä meni kuitenkin todella normaalisti ja mietinkin jo työstä poistuessani että eikö tänään yllätyksiä tulekkaan?
Menin lähellä olevan kaupan aulaan odottamaan ystäväni sinne saapumista, sillä olimme tehneet sinne treffit.
Siinä odotellessa eräs lapsuuden ystävä tuli kaupan puolelta ja vaihdoimme iloisina kuulumisia, lopuksi kerroin hänelle myös hieman uskostani.


Kohta vierellemme tuli tuttuja uskovia siskoja, jotka kuuluivat Lahden Toivonkeskus seurakuntaan.
He evankelioivat ja tekivät ruokajakelua paikkakunnallamme.
Lapsuuden ystävä jatkoi matkaansa ja me siskojen kanssa jäimme vaihtamaan kuulumisia.
He olivat tulleet katsomaan kaupan alakertaan, josko vuokraisivat tilat sieltä heille kun entinen vuokrasopimus toisessa paikassa loppui.
Sanoin, että se oli tarkoitus että loppui.
Kävijä määrä oli lisääntynyt valtavasti ja Jumalakin näki, että tarvitaan isommat tilat ja antoi vuokrasopimuksen raueta, näin olin asian kokenut, ja nyt julistin että he saavat kyllä tuon uuden paikan.
Ihmettelimme siinä aulassa että meitä uskon sisaria osui yhtä aikaa olemaan siinä aulassa 5 kappaletta. Eipä tainut olla sattumaa ja sanoinkin siinä heti, että tämä on Jumalan merkki, että tässä yhtä aikaa kokoonumme ja kohta saamme kuulla että alakerran paikka saadaan ja kokoukset tulee jatkumaan ja lisääntymään. Ystävänikin oli jo siinä hetkessä paikalla.
Kävimme vielä kaupan puolella ja sitten ystäväni ilmoitti, että käydään vielä katsomassa erästä vanhaa kyläläistämme terveyskeskuksella.
Ystäväni oli ottanut, hänellä olevan ylimääräisen "Se on täytetty" ristin mukaan, jonka saatoimme viedä tälle naiselle sairaalaan viemisiksi.
Hän olikin hyvin ilhtunut tulostamme. Pieni, heiveröinen ihminen makasi siellä vuoteellaan, ravinto meni hänellä letkujen kautta.
Ystäväni ojensi hänelle tuon ristin kassistaan ja kertoi sen minun tekemäksi ja minä kerroin tuon ristin tarinan, jonka näkynä olin saanut ja uskon askelin sitä olin näkyväksi alkanut toteuttaa.
Tämä nainen otti sen täysillä vastaan, näin kuinka hän oli otettu. Hän katseli minua pienillä silmillään koko ajan, kun kerroin hänelle rististä.
Sairaanhoitajakin kävi siinä välillä ja nainen iloisena esitti hoitajallekkin ristiä ja sain siinä samalla kertoa hoitajallekkin tuon ristin tarinaa. Kohta hoitaja poistui ja jäimme kolmisin.
Sitten yhtä äkkiä koin, ja nojauduin naista kohti, että tämä risti alkoi toimia Siunaukseksi.
Tunsin kuinka Pyhä Henki alkoi vahvasti vuottaa ja ystäväni koki saman ja Siunasimme naista. Kysyin, tunsiko nainen saman ja hän ilmoitti, että koki.
Sanassa sanotaan että kun kaksi tai kolme yhdessä kokoontuu ja rukoilee on Jeesus siinä keskellä, ja toden totta, tunsimme vahvasti, kaikki kolme, yhtäaikaa, että Jeesus oli siinä keskellämme.
Kotia palatessamme, alkoi puhelimeen tulla viestejä. Vuokrasopimus kaupan alakertaan oli tehty! Halleluja! JEESUS ON HERRA!!!
Ne yllätykset tulivat sittenkin ja voi kuinka suuria Hän tuohon keskiviikko päivään antoikaan. Tunsin valtavaa Siunausta.

 "Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään."
Matt. 18:20 [kr92] [kr38]


Olkoon tuo samainen ihana Siunaus myös meidän yllä täällä lepäämässä!
Amen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.