torstai 29. helmikuuta 2024

SANOMA RAKKAALLENI; 29.2.2024.



 Veljen saama Sanoma Herralta; 29.2.2024. (karkausvuosi)

Ken on mi sydämet puhdistaa voi... Minä se olen! Ei kukaan muu voi antaa sinulle puhdasta sydäntä kuin Herrasi Jeesus Kristus. Hän kun tulee elämääsi kaikki muuttuu. Siksi pidä kiinni minun kädestäni ja luota siihen että et enää koskaan ole yksin. Valheen tie ei ole sinun tiesi sillä vanhurskauteen olet kutsuttu. Minun nimeni on Jeesus minä olen sinun apusi ja turvasi älä pelkää. Heitä pois kaikki mikä sinua painaa sillä taivaan valtakunta kun on sinun sydämessäsi silloin kaikki murhe on poissa sillä vain yksi valtakunta voi olla sydämessäsi kerrallaan ei kahta valtakuntaa. Palvele Herraasi ilolla ja sydämen halulla. Jokainen saa tulla ketään en heitä pois. Tule siis minun eteeni avoimin mielin ja sydämin vain kun olet rehellinen sydämesi tilasta silloin voit saada avun. Avun joka kestää eikä koskaan järky.

Amen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.