torstai 22. helmikuuta 2024

SANOMA RAKKAALLENI; 22.2.2024.

 


Veljen saama Sanoma Herralta; 22.2.2024.

Älä murehdi sitä että en sinua enää haluaisi yhteyteeni. Tiedätkö että olen Jumala joka on armosta ja laupeudesta ja anteeksiannosta rikas. Saat aina tulla minun tyköni rukouksen kautta ja kun lähestyt minua minä varmasti myös lähestyn sinua. Henkeni tekee työtä sinussa kun olet rehellinen minulle kaikesta siitä mitä teet. Tuo hankkeesi minulle niin menestyt teilläsi. Älä jätä pieniäkään syntejä minulle kertomatta sillä vain niin voit puhdistua ja lopulta vapautua ja löytää todellisen elämän tien. Saatana hän on sinun vihollisesi joskus on aika sinun hyökätä sitä vastaan kun se on linnoittatunut sinun vastaan. Annan aseet sen voimien tuhoamiseksi. Minä tulin tuhoamaan perkeleen teot ja teen sen sinun kauttasi koska Jumalan valtakunta on sisäisesti sinussa. Mitä enemmän seurakuntani asettuu vihollista vastaan sitä enemmän sen valtakunta pienenee ja synnin valta vähenee. Niinkuin oli Sodomassa niin on tänäänkin jos siellä olisi ollut enemmän kuin 10 vanhurskasta sitä ei olisi hävitetty. Asetu taistelemaan Jumalan valtakunnan ja Sanani tähden!

Amen 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.