maanantai 19. helmikuuta 2024

SANOMA RAKKAALLENI; 19.2.2024.



Veljen saama Sanoma Herralta, 19.2.2024.


Sinä kelpaat minulle ristini työn tähden. Älä enää kätke sydäntäsi minulta. Vain vuodattamalla sen mitä tunnet ja koet saat avun. Kuinka voisin muuten tarjota apuani sinulle jos et itse sitä minulta pyydä. Kahleet jotka saatana on sinuun laittanut katkeavat kuin ohuet langat. Vihollisella ei ole sinuun mitään valtaa kun tulet minun tyköni ja pyydät vereni puhdistusta. Olen sinun Jumalasi niin eilen, tänään ja ikuisesti. Kuoleman ote kirpoaa koska vapahtajasi elää sinussa. Laita pois kaikki mikä ei ole minun tahtoni mukaista. Kaikkeen löydät vastauksen minun Pyhästä Sanastani. Ota opiksesi sen minkä olen sallinut sinulle. Kaiken minkä olet kokenut elämän tiellä tulee kasvualustaksi minun tahdolleni. Älä pidä halpana pienten alkujen päivää. Kuljet eteenpäin et taaksepäin koska Sanani muovaa sinulle tien, se on elämän tie ja kuolemalla ei ole enää valtaa sinuun vaikka kuolisit. Ihana lupaus ikuisesta elämästä on sinun ja siihen saat luottaa. Ikuiset ovet tulevat aukeamaan sinulle rakas lapseni!

Amen 🙏😇

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.