tiistai 27. helmikuuta 2024

SANOMA RAKKAALLENI; 27.2.2024.

 


Veljen saama Sanoma Herralta, 27.2.2024.

Rakas lapseni. Sinulla ei ole hätää vaikka vihollisen joukot sinua yrittävät saartaa. Tiedätkö sanani sanoo että älkää peljätkö niitä jotka tappavat ruumiin mutta eivät voi enempää tehdä. Minä olen sinun kanssasi silloinkin kun pelkäät että sekoat ja luhistut kaikkeen siihen uhkakuvaan mitä vihollinen sinulle yrittää tehdä. Kaipaus joka on sydämessäsi sen minä täytän taivaan aarreaitalla se on minun sanani ja Henkeni läsnäolo sinun elämässä. Jatka edelleen suoraa tietä jonka olen sinulle viitoittanut. Jaksa vielä sillä aina kun otat uskonaskeleen sinä vahvistut ja kannat hedelmää taivasten valtakuntaan. Jokainen minun omani tietää että valmiiksi et tule muulloin kun päästessäsi taivasten valtakuntaan siellä kaikki on täydellistä eikä tuskaa eikä kipua eikä sairautta ole enää oleva. Opetan sinulle taivaan tietä ja avaimet jotka annan sinulle avaavat lukitu ovet monen ihmisen elämässä. Kaipaa siis sitä joka koskettaa ihmistä täällä maan päällä että voisit olla siunauksena.

Amen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.