torstai 23. syyskuuta 2021

SANOMA RAKKAALLENI; 23.9.2021.


 

Uskovan veljen saama Sanoma Herralta; 23.9.2021.

 En rakkaani sinua ole unohtanut. Kuljen sinun vierelläsi kaikki elämäsi päivät. Unhottaisinko minä sinut, kuule, en koskaan. Vuoret voivat siirtyä mutta minä Herra en muutu. Iankaikkisuudesta minä olen asetettu olemaan minä, Jeesus Kristus. Kuljetan ja johdan sinua. Sinun ei saa peljätä. Vierelläsi on se Jumala joka on luonut maan ääret. Kun väsyt, minä kannattelen, sinua saat levätä iankaikkisilla käsivarsilla. Minä tulen sinun kanssasi kaikkiin elämäsi tilanteisiin. Vahvistu rakas lapseni. Minä vahvistan autan ja tuen sinua aina. Valkeus kirkastakoon elämäsi niin että pimeys väistyy sinun elämästäsi. Valkeus ja kirkkaus ympäröiköön sinut nyt ja iankaikkisesti.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.