torstai 29. lokakuuta 2020

SANOMA RAKKAALLENI; 29.10.2020.

 


 

Uskovan veljen saama Sanoma; 29.10.2020.

Taivas iloitsee kun näen sinun etsivän minua. Jokainen etsivä löytää, kun kaiken asetat minun eteeni. Turvallisesti saat asua kun pidät minua elämäsi Herrana. Kuljetan sinua tahtoni tietä. Sinun ei tarvitse mistään murehtia, sillä taivaallinen Isäsi tuntee ja tietää. Aseta kaikki minun eteeni luottamuksessa. Tiedän sinun noususi ja laskusi. Taivaassa on ilo jokaisesta joka tekee minun tahtoani tässä maailmassa. Johdan sinua uskollisesti, saat levätä minussa. Golgata, pidä se sydämeesi sidottuna , saat voiton, koska Kristus on voittannut perkeleen. Pidä minua aartenasi , saat silloin myös löytää minua enemmän ja enemmän. Uusi tie avautuu sinulle pian, käy rohkeasti eteenpäin, saat iloita, sillä sydämesi on puhdistunut Golgatan veressä. Tarpeellisia on yksi ainoa ja se olen minä, Kristus. Kuljetan ja johdan sinua eteenpäin. Valaisen tien sinulle, sillä olenhan maailman valkeus. Et voi kulkea pimeässä jos Karitsa on sinun johdattajasi. Tulethan luokseni avoimin sydämin.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.