lauantai 24. lokakuuta 2020

SANOMA RAKKAALLENI; 24.10.2020.

Uskovan veljen saama Sanoma,24.10.2020.

Rakkauteni ylittää kaiken ymmärryksen. Olen sinua rakastanut, siis tule minun tyköni. Saat ammentaa eläviä vesiä. Sieltä tulee virvoitus sinun sielullesi. Katsele minua, Kuningastasi, saat tulla minun tyköni puhdistumaan. Vedet virtaavat taivaan aitoista, virkisty hänen kunniansa runsaudesta. Minä olen sinun taivaallinen Kuninkaasi. Johdatus on vievä sinua eteenpäin kohti taivaan valtakuntaa. Taivaassa on suuri ilo. Iloitse hänessä, iloitse Kuninkaastasi, saat täyttyä ilolla. Minä tulen sinun tykösi ja täytän sinut minun kirkkaudella . Tulethan nöyrin sydämin. Vain niin saat uutta elämää. Sinun tulee rakkaani ottaa uskon askeleita. Älä jää paikallesi, vaan kulje minun perässäni, sillä olenhan sinun Paimenesi tässä pimeässä laaksossa. Vien sinut vuorille, siellä saat uuden voiman. Kuljetan sinua kädelläni, vahvistu rakkaani minun voimastani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.