perjantai 2. lokakuuta 2020

SANOMA RAKKAALLENI; 2.10.2020.

Uskovan veljen saama Sanoma,2.10.2020.

Tule rakkaani minun käteni suojaan. Tahdon sinut varjella paholaisesta. Olet minun kämmenelläni, suojaan sinua armoni kilvellä. Maailma on sysimusta, mutta valkeus ja kirkkaus on sinun pukusi, olethan Kaikkivaltiaan pukenut yllesi, Jeesuksen Kristuksen. Ala oppia minun teistäni, lue kuinka minä kohtasin ihmisiä. Rakkaudellani ja armollani. Kaikki saivat kokea Jumalan kosketuksen, keitä sitten tapasinkaan, teen niin tänäänkin, pyydä minun rakastavaa kättäni, niin lasken käteni sinun yllesi. Pelastus on nyt lähempänä kuin ennen. Minä tulen tuulissa ja pilvissä sinua hakemaan. Taivas repeää ja Kuninkaitten Kuningas saapuu joukkojensa kanssa sinua noutamaan. Valmista jo itsesi hääjuhliin jotka alkavat pian. Jeesus Kristus Kuninkaitten Kuningas saapuu pian.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.