sunnuntai 11. lokakuuta 2020

SANOMA RAAKKAALLENI; 10.10.2020.

Uskovan veljen saama Sanoma, 10.10.2020.

Kun lähestyt minua minä lupauksen mukaan lähestyn sinua.
Laita sivuun kaikki minkä tiedät vahingoittavan suhdettasi Kaikkivaltiaaseen. Minä nosta ja tuen sinua, sillä olen sinun apusi. Kuljethan minun kanssani tämän tien, jonka olen eteesi avannut.
Karitsa on uhrattu sinun vuoksesi pidä sitä arvossa, niin Pyhän Hengen tuulet koittavat sisimmällesi.
Kulje suoraan, Älä mutkittelee. Minä olen sinun kanssasi joka hetki, avaudu minulle koko sydämestäsi, niin voin hoitaa kaikki haavasi. Minä muovaan sinusta kaltaistani pidän sinua työpöydälläni niin kauan kunnes saan sinun koko elämäsi.
Tulethan rakkaani minun käteni alle, siellä saat levon ja ilon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.