maanantai 3. elokuuta 2020

SANOMA RAKKAALLENI 2.8.2020.



Uskovan veljen saama Sanoma; rakkaalleni, 2.8.2020.

Ilman uskoa on mahdoton olla otollinen. Siksi käänny minun puoleeni niin saat kokea minun läsnäoloani. Laita pois kaikki mikä sinua painaa. Taivas odottaa sinun rukouksiasi, sillä sen kautta saat yhteyden Luojaasi. Tunne minut kaikilla teilläsi niin saat olla yhdessä minun kanssani. Siksi käänny pois valheen tiellätä ja anna minun ohjata kulkuasi tässä pimeässä maailmassa. Älä murehdi huomista päivää, pidän sinusta varmasti huolta. Kulje suora tie jonka olen sinulle avannut, äläkä käänny vihollisen poluille. Minä tuon sinut kerran perille taivaan Kultakaupunkiin, sanoinhan että menen valmistamaan sinulle kaupunkia. Tahdothan kerran helmiporteista sisälle. Jaksa vielä hetkinen, saat olla minun sydäntäni lähellä, saat vielä iloita vaikka murhe on sinua kohdannut. Minä teen sinulle vielä suurempiakin kuin nämä ovat. Kumarrus minun eteeni ja nöyrry minun tahtooni niin saat totisesti iloita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti