torstai 27. elokuuta 2020

KATSOKAA KEDON KUKKIA

 Kuva


Shalom.

Tämä viikko on ollut ihmeellinen. Herra on jakanut minulle näitä ruusuja, näkykuvia ruusuista.
Maanantaina, eli syntymäpäivänä rukous hetkellä sain 2 valkoista ruusua. Koin että ne oli syntymäpäivä ruusuni Häneltä.
Tiistaina, sain 1:den valkoisen ruusun ja illalla tuli vielä vieraita.
Keskiviikkona, rukous hetkellä sain lisää valkoisia ruusuja ja niiden erityispiirre oli että niihin oli aivan kuin roiskittu jotain väriä, ehkä vesiväriä.
Hymyilin, sillä olin menossa työhön ja Kysyinkin Herralta hymyillen:
-" Menenkö tänään asiakkaiden kanssa taudepiiriin?"
Aamun avauksessa minut yllätettiin, minulle laulettiin syntymäpäivä laulu. Ja eräs asiakas halusi vielä erikseen laulaa oman laulunsa. Olin otettu. He ovat minulle hyvin rakkaat.
Sitten sainkin tietää että todellakin menen sinne taidepiiriin, niin kuin Herra minulle humoristisesti aamulla ilmoitti.
Mutta vielä tänäänkin sain ruusun, se oli tälläkertaa hyvin kaunis vaaleanpunainen ruusu, joka kertoo minulle morsius seurakunnasta.
Mitä Herra haluaa minulle nyt näillä ruusuilla kertoa? Ehkä vain ilahduttaa ja kertoa Hänen läheisyydestään ja se riittäköön tähän hetkeen.
Hän kyllä johdattaa ja ohjaa ja kaiken saan sitten nähdä aikanaan.
Kiitos Jeesus! Elän tässä ja Nyt, Sinua odottaen.

Viime sunnuntaina pidimme kotikokouksen jossa eräs veli sai minulle sanoman, luettuani heille Heprealaiskirjeen ensimmäisen luvun. Hän tuli luokseni sanoen:
- " Koen että tämä on sinulle; "minä peitän sinun alastomuutesi".
Tuota tutkittuani kotona, ymmärsin, että itsessämme olemme Herran edessä alastomia, mutta Hänelle täysin antautuneina, Hän meidät vaatettaa vanhurskaudellaan. Kiitos Herra tästä. En elä enää minä, vaan Kristus minussa!
Amen.

"Mitä te vaatetuksesta huolehditte! Katsokaa kedon kukkia, kuinka ne nousevat maasta: eivät ne näe vaivaa eivätkä kehrää. Minä sanon teille: edes Salomo kaikessa loistossaan ei ollut niin vaatetettu kuin mikä tahansa niistä. Kun Jumala näin pukee kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna joutuu uuniin, niin tottahan hän teistä huolehtii, te vähäuskoiset!"
- Matt. 6:28-30

Teitä Siunaten.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.