keskiviikko 26. elokuuta 2020

SANOMA RAKKAALLENI 26.8.2020.

 

 

 


Uskovan veljen saama Sanoma Jeesukselta, 26.8.2020.
 

 Kaikki voima tulee minulta. Kun minua etsit tulet myös löytämään minut , kun etsit minua koko sydämestäsi. Minä en hylkää ketään joka minulta tulee apua etsimään. Etsi minua juuri sen vuoksi että olen sinun lunastajasi. Lunastaja saapuu pian Siionin, olethan silloin valmis. Silloin alkaa riemujuhla joka ei pääty milloinkaan. Rohkeasti lähesty minua sydän aralla tunnolla. Minä pesen ja pyyhin pois sinun rikkomuksesi kuin pilven. Saat nauttia rauhasta ja ilosta joka tulee Kaikkivaltiaalta. Ympäröitsen sinut pelastukseni riemulla. Kuljetan sinua minun viitoittamallani tiellä et voi silloin eksyä koska minä pidän sinua kädestäsi kiinni. Tulethan rakkaani minun, Jeesuksesi lähelle, tunnet sinut läpikotasin ja avarran sinun ymmärryksesi hengelläni. Saat rohkaistua ja iloita minun edessäni. Kohta taivaat aukenevat ja kaikki jotka olen verelläni pessyt pääsevät juhliin. Kuinka suuri juhla se onkaan. Kaipaathan sinne enemmän kuin mitään muuta. Minä Jeesus rakkaudellani olen vetänyt sinua puoleeni ja saat olla omaisuuttani ikuisesti.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.