lauantai 25. huhtikuuta 2020

NYT JOS KOSKAAN ON AIKA LUNASTAA HERRAN LÄHETYSKÄSKY

Kuva


Rauhaa.

Rakas uskon sisar sai tänään tämän näyn ja antoi luvan jakaa:

"Huomenta. Olin kivulias aamusta. Tulin murheissaan takaisin sänkyyn kuuntelemaan profetaalista ylistystä.

Herra näytti mulle näyn missä paljon ihmisiä kävelee kristalli siltaa pitkin. Käsitin että he ovat menehtyneitä ja menossa herran eteen.
Sitten pyhä henki sanoi että osa heistä ei ole ikinä kuullut evankeliumia.

Tulin surulliseksi ja koin että nyt jos koskaan on aika evankelioida 👏👏
"
Nyt on aika evankelioida kaduilla, somessa ja kaikilla keinoilla vaan millä pystyy.
Tämä laulu nousi tähän sydämelleni:

Kristallivirta: https://www.youtube.com/watch?v=VT4ZLTOHk-M



Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin:

"Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

Matt. 28:18-20

 Joh, 1:12 Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille jotka uskovat hänen nimeensä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.