maanantai 19. marraskuuta 2018

"VALITSE JEESUS !!!"

 

 
 
 
Minun rakas ystävä laitto muutama päivä sitten tälläsen näyn .. ei oo ennen nähnyt näkyjä. Olis kiva tietää miten tulkitsette:

"Hei mä näin tänään ihan ihme jutun. Kattelin alakerran ikkunasta ulos kylälle päin. Muuntajan kohdalta ojasta lähti valtavan kokoinen moottorivene tulemaan kohti. Meni kuitenkin myllyn ohi järvelle päin valtavaa vauhtia ojan pohjaa pitkin. Olin hereillä. Enkä ollut kännissä." 😃

Ystävä mietti onko sekoommassa. Vastasin näin:

"No et sekoo ... vaan sulla puhkeaa näyt. Kiitä Herraa.
Tuossa näyssä on iso voima joka vyöryy kuin virta ja siksi tuo vene. Voima lähtee moottorista joka on Jeesus itse. Katso ettei virta mene ohi vaan että pääset siihen mukaan. Olkoon se herätys kyläämme!
Amen."

On miettinyt kasteelle lähtöä mutta ei uskalla ja oon pyytäny alusta asti että tulis rukous hetkiin mut ei saa lähdettyä siihenkään.
Pari viikkoa sitten sen puhelin sekos. Se vaa vilkku ja näytössä luki: VALITSE JEESUS!
Ei saanu muuten pois ku irrottamalla akun. Sanoin et usko jo, Herra kutsuu sua vahvasti. Sano et uskoo kyllä. Minä sanoin että se ei nyt taida riittää. Jeesuksella on nyt jotain isompaa suunnitelmaa.

 Jeesus sanoi kaikille:

Jos joku tahtoo kulkea minun jäljessäni, hän kieltäköön itsensä, ottakoon joka päivä ristinsä ja seuratkoon minua.
Mitä hyödyttää ihmistä, jos hän voittaa omakseen koko maailman mutta saattaa itsensä tuhoon ja turmioon?
Joka häpeää minua ja minun sanojani, sitä on Ihmisen Poika häpeävä, kun hän tulee kunniassaan, Isänsä ja pyhien enkelien kirkkaudessa.

(Luuk. 9:23-26.)


Ystäväni sai toisen näyn eilen ja keskustelimme näin :

" ystäväni: Mulla peruutti traktori peräkärryineen pihaan muka...Ihan olin hereillä.

Minä: Hei ... oon kerran nähnyt unen tarktorista ja peräkärrystä ja siihen liittyi Jeesus. Oli tos viereisellä pellolla.

http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/ ... valla.html
Löysin sen tuolta ...

Ystäväni: Musta siellä kärryllä oli joku tai jotain, mut en tiiä mitä.

Minä: .. sinua tultiin hakemaan sadonkorjuuseen .. meitä työntekijöitä on liian vähän ja alkaa olla jo kiire.
.. se oli taas näky. Sinua nyt todella kutsutaan.

Tuon unen näin muutama vuosi sitten. Ja nyt ystäväni näki näyn tuosta traktorista ja peräkärrystä. Kunpa vain saisin ystäväni ymmärtämään että häntä todella kutsutaan. Ettei jäisi sinne sohvan nurkkaan ...
Olen kutsunut häntä alusta asti kokouksiin.. mutta aina on jotain tekosyitä miksi ei ... Kunpa nyt viimein. Herra auta!
Kun luin tuon unen pitkästä aikaa, huomasin kuinka Herra siinä jo kertoi tästä tulevasta työstäni hänelle. Silloin ei ollut tietoakaan näistä rukous hetkistä ja unessa rukoilin tuon melkein sokean miehen puolesta, sanoen että jos ei auta odotetaan Jeesuksen heräämistä. Nyt rukoilen veljien ja siskojen kanssa, kunnes Jeesus tulee takaisin (herää).


Miten suuri lahja ovat ystävät!
Ystävä kasvaa kanssani,
nauraa kanssani
ja itkee kanssani.
Ystävä kertoo totuuden silloinkin,
kun totuus tekee kipeää.
Ystävän kanssa voin
pohtia, leikkiä ja olla hiljaa.
Jumala, kiitän sinua ystävistä.
Amen.



Ef.1:13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan,
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti