lauantai 5. elokuuta 2023

SANOMA RAKKAALLENI; 4.8.2023.

 


 Uskovan veljen saama Sanoma Jeesukselta.

Kaitsen sinua. Minä tulin että sinä saisit kokea yltäkylläisen elämän. Sen saat kun pidät minua kiinni ja riiput minussa kiinni. Lujat ovat sinun porttiesi salvat sillä minä ne olen tehnyt sellaiseksi ettei mikään vihollisen valta niitä voi murtaa. Lähetän sinut minun töihini sillä sitähän olet rukoillut. Miksi et luottaisi minuun. Kävelen rinnallasi sinun ei tarvitse väsyä tällä matkalla sillä Kuningas Jeesus vahvistaa sinua. Erämaitten halki sinut johdatan jaksat sillä saat juoda purosta tien varrelta. Jeesus se on minun nimeni ei ole muuta nimeä annettu jossa vapaudut ja saat kokea että sinua johdatetaan.Terveeksi saat tulla sillä minä olen Herra sinun parantajasi niin lukee minun sanassani ja saat luottaa siihen. En minä sinua ole vielä yksin jättänyt enkä tule jättämään. Vereni tuo kallis veri puhdistaa sinut ja saat nauttia sielun tyytyväisyyttä. Olet minun silmäteräni ja minä itse olen pyyhkivä kaikki kyyneleet sinun silmistäsi. Iloitse siksi Herrassasi Jeesuksessa. Siinä on sinun riemusi ja ilosi. Kulje kohti ikuista päämäärää siksi saat iloita.

.....  .....

Amen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.