torstai 17. elokuuta 2023

JEESUS SANOO: MINÄ RAKASTAN SINUA


 

 Olkoon Jumalan Rakkaus yllämme ...

Me tulimme sunnuntaina kotia mökiltä ja on ollut olo vähän väsy reissusta. Sain levätä ja liota siellä virtaavan puron rannalla, johon olemme saaneet mökimme rakentaa Jumalan armossa.  Jumala puhui niin vahvasti tuossa matkassa, tai olin kuuliainen sille mitä Hän jo aiemmin minulle antoi. Eli tuo kun kerroin blogissa siitä rakkaus teemasta, kun kuulin kahtena eri iltana tuon äänen": Sano: Minä rakastan sinua."

https://sinettisormus.blogspot.com/2023/06/anteeksiantava-rakkaus.html?m=1

Tuota olen nyt toteuttanut urakalla. Ensin kohdistin sen mieheeni ja ilmapiiri on muuttunut täysin meidän suhteessa. Ja saan nähdä myös uskon kasvua mieheni sydämessä. Muuttukoon se eläväksi sydämeksi Jeesuksessa Kristuksessa. 

 Ensimmäisellä reissulla mökille sain kertoa tuon saman kuolemaa tekevälle serkulle. Sanoin lähtiessä: " Tiedä että olet rakas serkku minulle."
Kun olimme siinä läsnä hän ei puhunut koko aikana mitään. Mutta kun lähtiessä olin päättänyt että tuon sanon, hän yritti nousta ylös ja yritti sanoa vaivoin: " kiitos.. Kiitos samoin." Häneen tuli uuta elämän iloa siinä hetkessä.  Juhannus aattona hän kuoli. Juhannus aamuna sain näyn jossa oli hyvin kaunis risti ja sunnuntai aamuna sain sille selityksen kun hänen vaimo soitti ja ilmoitti serkkuni kuolemasta.

Tällä reissulla oli hautajaiset ja minulle tuli pakonomainen tarve arkun vierellä kiittää Jumalaa kaikkien kuullen että sain tuon viimeisen mahdollisuuden kertoa tuo serkulleni.

Joka paikassa missä sukuloimme vieraana, kerroin tuon sanomani kaikille: Tietäkää että olette rakkaat."
Ja aina vastaan otto oli sama, niin kuin tuon serkkuni. Kaikki nousivat ylös ja sanoivat yhteen ääneen:" Kiitos samoin."
Siinä oli kummallinen kunnioituksen hetki. Joillekkin kerroin tuon todistuksen mitä Jumala minulle kahdesti jakoi. Sanoin, että koen olevamme ajassa jossa meidän tulee kertoa tuota läheisille. Miehenikin ymmärsi että tuolla todella oli tarkoitus. Joka kerta kun sen sanoin, niin ennen sitä koko ajan pyöritin.. uskallanko minä.. sanonko minä? Joka kerta päätin että olen kuuliainen tuolle sanomalle ja aina se onnistui odotetusti ja samalla kaavalla. Tätä jatkan.

 Meidän tulee ilmoittaa tuota rakkautta ,Jeesuksessa Kristuksessa. Me rakastamme Hänen kauttaan. Hänen rakkautensa tulee ilmetä meissä kaikin tavoin sillä Hän sanoo minulle ja sinulle ja meille kaikille: " Sano: MINÄ RAKASTAN SINUA!."

Tämä on myös sinulle ja perheellesi, saan sanoa ja ilmoittaa: Olet rakas veljeni, siskoni, läheiseni ja olet  minulle rakas."
Saan kiittää tästä Jumalan ilmoituksesta joka on muuttava maailmaa. Aloitetaan siitä lähipiiristä, sinusta, joka olet siinä vierelläni, ehkä tämän todistukseni kautta.
Olet rakas! Ja minä tarkoitan sitä koko sydämestä, siitä elävästä sydämestä jonka Jumala on minulle armonsa kautta antanut. Jumala siunatkoon sinua.

Room.8:35. Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka? 
8:36 Niinkuin kirjoitettu on: "Sinun tähtesi meitä surmataan kaiken päivää; meitä pidetään teuraslampaina".
8:37 Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.
8:38 Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,
8:39 ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.


Rakkaus on lahja Jumalan:

Amen. 💖👑💖

2 kommenttia:

  1. Rakastaa Herraa, sinun Jumalaasi onnistuu vain jos Rakastaa lähimmäistään.
    Tulee siis Rakastaa lähimmäistään jolloin pelastava Rakkaus Jumalan ja ihmisen välillä tulee voimaan.

    Tässä saavutetussa Rakkaudessa valittujen tulee pysyttäytyä lopunajan lopun koetuksen ajan
    ja
    eksyneiden osoittaa tätä Rakkautta pelastautuakseen tuomiopäivän tuomioltaan kun Herran päivänä on Ihmisen Pojan tulemus.


    Mark.12:
    29 Jeesus vastasi: "Ensimmäinen on tämä: 'Kuule, Israel: Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi ainoa;
    30 ja
    rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi
    ja
    kaikesta sielustasi
    ja
    kaikesta mielestäsi ja kaikesta voimastasi'.

    31 Toinen on tämä:
    'Rakasta lähimmäistäsi
    niin
    kuin itseäsi'.

    Ei ole mitään käskyä, suurempaa kuin nämä."



    Joh. 13:34
    1. Joh. 2:8

    2. Joh. 5
    (Viittaus vanhaan aikaa ja viittaus lopunaikaan jolloin käskystä muistutetaan)


    Joh. 15:13
    Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä.
    (Jeesus suoriutui tässä ja ihmisen pojan kaltainen myös jolloin saa arvollisen aseman toimia muistuttajana ennen tuomiopäivää?)

    Joh. 13:20
    Joh. 15:26
    Joh. 16:7
    Joh. 16:14

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.