perjantai 18. elokuuta 2023

SANOMA RAKKAALLENI; 18.8.2023.


 

 Uskovan veljen saama Sanoma Jeesukselta Kristukselta, 18.8.2023.

Siunaan sinua sillä sen olen luvannut. Enennän sinut sillä olen enentävä Jumala. Kaiken sinä saat turvallisesti jättää minun haltuuni koska Vapahtaja itse seisoo vierelläsi. Enkeli ympäröi sinua joka puolelta hän levittää siipensä sinun ympärillesi ja varjelee sinua. Taivaan sotajoukot ovat puolellasi koska taivaan Jumala Jeesus kristus on voittanut nuo ilkeät paholaiset. Saatana ei tule muuta kuin tappamaan varastamaan ja tuhomaan mutta minä teen sen teot heikoiksi kuin mato. Vereni vuotaa yhä tähtesi se puhdistaa sinut . Saat täyttyä rakkaudella veljiäsi ja sisariasi kohtaan että voisin antaa sinulle minun lahjojani toisten hyväksi. Vain rakkaus muuttaa ihmisen. Siksi täytyy täyttyä minun rakkaudellani vain niin voit kohdata ihmisen. Kerran olen sanonut ja sanon yhä uudelleen älä pelkää. Tunnen sinun sydämesi ja tahtoisin vakuuttaa sinut varmuudella Jumalan rakkaudesta sinua kohtaan. Pelastettujen joukko kohta huutaa ylistystä Jumalalle ja Karitsalle sillä minä totisesti tulen pian. Ole valmis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.