keskiviikko 9. elokuuta 2023

RUKOUSVOIMA


 

Tulkoon Rukous omaksemme ... 

 Tänään näin aamu rukoksen jälkeen tuollaiset kaksi kättä. Ne eivät olleet kiinni tosissaan vaan siinä oli sellainen väli että siihen mahtui risti. Risti oli siinä kahden rukoilevan käden välissä. 🙏✝️🙏

 Kädet oli rukouksessa joiden väliin oli ilmestynyt risti. Kädet ei pidelleet ristiä vaan se leijui noiden käsien välissä.

 Rukousvoima 🙏✝️🙏

Tämä ihana teksti tuli vastaan Jaakko Pirttiaholta. Lue linkki:

https://yksinarmosta.fi/2019/09/05/rukouksen-valtava-voima/


Ja vielä tämä hyvä kirjoitus aiheesta. Lue linkistä:  

https://www.gotquestions.org/Suomi/rukouksen-voima.html

Tuosta aiheesta olisi paljon hyvää tekstiä, mutta otin tähän nämä 3 linkkiä, jotka voit itse lukea:

https://aktiivikristinusko.fi/rukous-voimakas-salainen-ase


Itse olen rukouksessa joka ikinen aamu ja ilta. Ennen en nouse vuoteeltani, kun olen rukoukseni tehnyt. Kuunnellut mitä Hän tahtoo sanoa tai näyttää. Isä meidän rukous kuuluu aina rukouksiini. Älä vähättele rukouksen voimaa. Älä anna olla mitään esteitä mitkä menisi rukouksen edelle, sillä sitä vihollinen juuri tahtoo, äläkä ole veltto rukouksissa, vaan anna sille aikaa. Jumala rakastaa sitä että annat Hänelle omaa aikaa; vain Jumalan ja sinun aikaa. Saat kokea Hänen rakkautensa, joka parhaimmillaan pulppuaa sydämessä ilon ja rakkauden kyynelinä.  Rukoilla voit missä vain, sillä Hän kuulee kyllä meidän hiljaisetkin rukoukset.

Ota rukous tavaksi, läsnäoloksi 

Jumalan kanssa jokaiseen päivään. 

Rukouksen voima kantaa:  https://youtu.be/Re7HhLmII4c

Ota vastaan Jumalan kutsu Rukoukseen Hänen kanssaan, sillä siksi tulkitsen tuon aamuisen näkyni. Rukoukseen Hänen voimassaan!

 Amen 💖👑💖🛐

7 kommenttia:

  1. Ihana Sana ja sana!

    VastaaPoista
  2. Luuk. 9:23
    Ja hän sanoi kaikille: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon joka päivä ristinsä ja seuratkoon minua.


    Joh. 12:28
    Isä, kirkasta nimesi!" Niin taivaasta tuli ääni: "Minä olen sen kirkastanut, ja olen sen vielä kirkastava".

    Dan. 12:10
    Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.
    (Joh. 17:4)

    Joh.16:
    13 Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.
    14 Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.


    Joh.14:
    26 Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
    27 Rauhan minä jätän teille: minun rauhani-sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
    28 Te kuulitte minun sanovan teille: 'Minä menen pois ja palajan jälleen teidän tykönne'. Jos te minua rakastaisitte, niin te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän tykö, sillä Isä on minua suurempi.
    29 Ja nyt minä olen sanonut sen teille, ennenkuin se on tapahtunut, että te uskoisitte, kun se tapahtuu.
    30 En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
    31 Mutta että maailma ymmärtäisi minun rakastavan Isää ja tekevän, niinkuin Isä on minua käskenyt: nouskaa, lähtekäämme täältä."
    (Lähteminen > Mark. 13:29, Matt.24:33)

    Matt.21:
    28 Mutta miten teistä on? Miehellä oli kaksi poikaa; ja hän meni ensimmäisen luo ja sanoi: 'Poikani, mene tänään tekemään työtä minun viinitarhaani'.
    29 Tämä vastasi ja sanoi: 'En tahdo'; mutta jäljestäpäin hän katui ja meni.
    30 Niin hän meni toisen luo ja sanoi samoin. Tämä taas vastasi ja sanoi: 'Minä menen, herra', mutta ei mennytkään.
    31 Kumpi näistä kahdesta teki isänsä tahdon?" He sanoivat: "Ensimmäinen". Jeesus sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: publikaanit ja portot menevät ennen teitä Jumalan valtakuntaan.
    32 Sillä Johannes tuli teidän tykönne vanhurskauden tietä, ja te ette uskoneet häntä, mutta publikaanit ja portot uskoivat häntä; ja vaikka te sen näitte, ette jäljestäpäinkään katuneet, niin että olisitte häntä uskoneet.

    VastaaPoista
  3. Matt.21:
    33 Kuulkaa toinen vertaus: Oli perheenisäntä,
    (Matt. 24:43)
    joka istutti viinitarhan ja teki aidan sen ympärille ja kaivoi siihen viinikuurnan ja rakensi tornin; ja hän vuokrasi sen viinitarhureille ja matkusti muille maille.
    34 Ja kun hedelmäin aika lähestyi, lähetti hän palvelijoitansa viinitarhurien luokse perimään hänelle tulevat hedelmät.
    35 Mutta viinitarhurit ottivat kiinni hänen palvelijansa; minkä he pieksivät, minkä tappoivat, minkä kivittivät.
    36 Vielä hän lähetti toisia palvelijoita, useampia kuin ensimmäiset; ja näille he tekivät samoin.
    37 Mutta viimein hän lähetti heidän luokseen poikansa sanoen: 'Minun poikaani he kavahtavat'.
    38 Mutta kun viinitarhurit näkivät pojan, sanoivat he keskenänsä: 'Tämä on perillinen; tulkaa, tappakaamme hänet, niin me saamme hänen perintönsä'.
    39 Ja he ottivat hänet kiinni ja heittivät ulos viinitarhasta ja tappoivat.
    40 Kun viinitarhan herra tulee, mitä hän tekee noille viinitarhureille?"
    41 He sanoivat hänelle: "Nuo pahat hän pahoin tuhoaa ja vuokraa viinitarhan toisille viinitarhureille, jotka antavat hänelle hedelmät ajallansa".
    42 Jeesus sanoi heille: "Ettekö ole koskaan lukeneet kirjoituksista: 'Se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on tullut kulmakiveksi; Herralta tämä on tullut ja on ihmeellinen meidän silmissämme'?
    43 Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.
    44 Ja joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa."
    45 Kun ylipapit ja fariseukset kuulivat nämä hänen vertauksensa, ymmärsivät he, että hän puhui heistä.

    Matt.24:
    45 Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija, jonka hänen herransa on asettanut pitämään huolta palvelusväestään, antamaan heille ruokaa ajallansa?
    46 Autuas se palvelija, jonka hänen herransa tullessaan havaitsee näin tekevän!
    (Herran tullessa selviää myös löytyykö eksyneestä laumasta katuvia ja totuuteen kääntyneitä yön jaksolla jolla Jeesus ja Jumala eivät tee työtä)
    (Luuk. 18:8)
    (Joh. 5:17, Joh. 9:4)


    Mark.13:
    7 Ja kun te kuulette sotien melskettä ja sanomia sodista, älkää peljästykö. Näin täytyy tapahtua, mutta se ei ole vielä loppu.
    8 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, tulee maanjäristyksiä monin paikoin, tulee nälänhätää. Tämä on synnytystuskien alkua.
    9 Mutta pitäkää te vaari itsestänne. Teidät vedetään oikeuksiin, ja teitä piestään synagoogissa, ja teidät asetetaan maaherrain ja kuningasten eteen, minun tähteni, todistukseksi heille.
    10 Ja s i t ä e n n e n pitää evankeliumi saarnattaman kaikille kansoille.
    (Kun Raamatun loppusota alkaa ilmestyskirjan 2-petoa vastaan lakkaa Jumalan ja Jeesuksen työ ja evankeliumi on julistettu)
    (Evankeliumin julistus alkaa uudelleen tuomiopäivän tuomion jälkeen ja se on tarkoitettu jatkossa vain pelastuvien laumalle jota jatkossa vain kerätään. > Ilm. 14:6

    VastaaPoista
  4. Matt.13:34 Tämän kaiken Jeesus puhui kansalle vertauksilla, ja ilman vertausta hän ei puhunut heille m i t ä ä n;
    35 että k ä v i s i toteen, mikä on puhuttu profeetan kautta, joka sanoo: "Minä avaan suuni vertauksiin, minä tuon ilmi sen, mikä on ollut s a l a s s a maailman perustamisesta asti".

    Raamatun sanoma on lopunajan lopun jaksolla vahvasti salttu eli lukittu ja salaus avataan kun Tukholman profetia-1984 profeetta nousee ja profetia saa jatko-osan.

    (Avaan pian facebookiin pelkästään Tukholman profetia-1984 aiheisen ryhmän jossa profetian sanomaa avataan.
    Olen jo aiemmin avannut profetiaa ja julakaissut siitä aiemmin ensimmäisiä versioituja arvioita. Nyt vuosien jälkeen alkaa koko aineisto olla koossa ja alan päivittämään aiempaa julkaisuani.
    Koska profetia on Jumalan muistutus Raamatun lopunajan lopun sanoman täyttymyksestä ja avattavasta sanomasta niin profetia on keskeisessä asemassa lopunajan lopun jakson tapahtumissa.
    Tämä alkuperäinen ääninauhoite jota jaetaan eri paikoissa on c-kasetilta konvertoimani ja jakamani. Alkuperäiskasetti on ollut äitini hankkima muistaakseni Katinalasta telttamyynnistä (1985 vuonna) ja olen sitä pitänyt tallella ja kuunnellut pienestä pitäen koska koin että siinä on jokin asia ja en saanut siitä selvyyttä. Kun konvertoin kasetin vuonna 2013 kasetti lakkasi toimimasta vanhuuttaan ja kuluneisuuttaan. Muutossa huomasin kun poistin vanhoja kasetteja että näitä profetia kasetteja olikin kaksi kappaletta. Nyt 12.8.2023 etsin kasetin taas esiin että voin ottaa siitä kuvan facebook ryhmään jota olen avaamassa. Kasetissa on alkuperäismerkintä "Profetia Suomelle 28.5.84 klo 24.00" Tämä profetian aikamääre kertoo mahdollisesti Raamatun Yösydämen ajankohdan eli Raamatun yösydämen aika on 40 vuotta profetiasta eli 28.5.2024 klo 24.00. Tämä ajankohta on siis Raamatun varoittaman 7-vuoden sodan (ahdistuksen ajan Matt. 24:21) keskikohta ja osuu lähelle sitä omaa arviotani yösydämen kohdasta ja sodan alkukohdasta joka olen arvioinut alkaneen 1.5.2022 mutta profetia kasetin päivämäärän mukaan 7-vuoden sota olisi alkanut n. 2021 vuoden alusta.)
    (Raamatun 7-vuoden sota eli ahdistuksen aika on arviossani nyt loppumassa tarkentuneesti n. 2028 vuoden alussa, jonka sodan päätteeksi annetaan tuomiopäivän tuomio ja samalla avataan ovi uuteen aikaan. Nyt löysin Raamatusta tähän tuomiopäivään uuden kohdan jossa mainitaan tietty siirtymäaika sodan ja tuomiopäivän TAI tuomion ja ovenavaamisen välisellä ajalla eli se aika on se jonka Jumala tietää vain yksin. Alamme lähestyä nyt Jumalan sanoman avaamista kokonaisuudessaan?)
    (Ilmeisesti koska kasetteja onkin nyt kaksi, voisi ensimmäinen kasetti liittyä 1-pedon kaatamiseen ja tämä toinen kasetti 2-pedon kaatamiseen.)

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.