keskiviikko 29. joulukuuta 2021

OIVA SALLIN NÄKY 28.12.2021.


 

 Koin, että minun tulee jakaa tämä tänään veljeltäni saama Profetia/ Näky :

Oiva Salli kirjoitti 28.12-21 (jaan sellaisena kun sen sain)

Minulle Herra antoi noin neljä viikkoa sitten näyn:

Suomen koko maan kartta. Katselin näkynä sitä hetken. Sitten kartan päälle tuli suuri urosleijona. Se peitti ihan koko kartan. Peräpää Lapiissa ja koko kartta oli niinn täyteen koko Juudan Leiijonan alla, että yhtään paikkakuntaa ei jäänyt vapaaksi! Ihmettelin kotona näkyä katsellessani, mitä Hän nyt on tekemässä?


Tänään tuon ylistyksen aikana näky palautui. Suomen kartan päällä lojuva Leijona oli ihan hiljaa, sittenn Hän alkoi oikealla tassullaan mätkimään oikeata nurkkaa. Kuulin sanan Varsinais-Suomi. Siis Leijona taputteli kipeästi maakuntaa. Ihan niinkuin maaperä olisi osin rikkoutunut. Pian tuon hetken jälkeen kun nuo tassun lyönnit 3-4 kertaa loppuuivat. Leijona nousi kartan päällä seisomaan nopeasti. Ihan näystä erottui, että Hänen häntänsäkin heilahti.

Ymmärtäisin, että joitain Herran koetuksia ensin Varsinais-Suomeen ja sitten Leijonan noppeat toimenpiteet Kaikkivaltiutensa toimesta alkavat sujua Hänen tahtonsa ohjauksessa, jos kansa nöyrtyy Leijonan eteen?


Tahdon rohkaista sinua ystäväni, jotain on Herramme suunnitelmissa ollut ja on tätä Suomen maata kohtaan, rukoilkaamme esivallan puolesta ymmärryksellä ja Hengessä! Kehoitan rukoilemaan kielillä ainakin 15 minuuttia joka päivä! Jos brittinainen sai käskyn päivittäin rukoilla kielillä ja pian narkkarit vapautuivat ja pelastuivat Hong Kongissa Jackie Bullingerin totellessa Herran käskyä. Kirjassa "Lohikäärmeen ajo" Jackie siitä kertoo. Ja hänen kurssillaan HongKongissa näin useita hänen kauttaan uskoon ja vapaaksi päässeitä huume- orjia. Pyhä Henki tietää mikä rukous tepsii, ja ymmärryksemme ei oikein tiedä, mikä olisi se Herran tahtoma rukouksen sisältö.


Kyse on tulesta, mitä Taivaasta annetaan ja niistä valkovaatteista, jotka näin eka kerralla käydessäni teidän kotona Liedossa kauan sitten. Tulen tulon yhtäkkiä Herra näytti kielten selityksenä pari vuotta sitten. Se annettiin laajalle alueelle Suomessa. Milloin? Juudan Jalopeura nousi tänään pystyyn! Mitä, milloin? Uskon kielirukouksen vaikuttavan suuresti uuden ajan tehtailijoihin Suomen koko johdossa juuri nyt! Jos yli 100 000 rukoijaa, joilla on kielet, alkaisivat rukoilla juuri ensin vähän rajallisella ymmärryksellä johtajien puolesta ja sitten tarkoituksella johtajien ja ministeriöitten sekä hallituksen ja kansandustajien ja kaikkien avustajien puolesta runsaasti kielillä, ylistäen ja myös taistelukielillä! Uskon jotain Hengen maailmoissa tapahtuvan!

********************

Veljeni vahvistus Näkyyn:

Tehdään jo viimein Parannus. Ei katsota saatanaa enää.EI JULISTETA SEN TEKOJA!! Katsotaan Juudan Leijonaa jatkuvasti kielillä rukoillen. Elian henki🔥NÄIN NÄEMME. Tämän sain juuri:

KR 1933/-38

Room. 12:21 Älä anna pahan itseäsi voittaa, vaan voita sinä paha hyvällä. 

KÄSKY

TE KATSOTTE INHIMILLISIÄ. MIKSI TE ETTE KATSO MINUUN. MINULLA ON SUUNNITELMA TEIDÄN VARALLENE. KÄÄNTYKÄÄ PUOLEENI RUKOILLEN HENGESSÄ JA TOTUUDESSA. TEHKÄÄ PARANNUS VIHOLLISEEN TUIJOTTAMISESTA HETI. MINÄ OLEN ALKU JA LOPPU.

MIKSI TE KÄÄNNYTTE KATSOMAAN TUHOAJAA JA SEN TEKOJA. TE TIEDÄTTE JO MITÄ NE OVAT. SE VIE AIKANNE JA VOIMANNE VÄSYTTÄEN TEIDÄT. SE EI OLE TAHTONI. KÄÄNTYKÄÄ RUKOILEMAAN MINUA, NIIN NOUSEN JA TUOMITSEN OIKEIN. ÄLKÄÄ ITSE TUOMITKO. EROTKAA JO NOISTA TUOMAREISTA. ENKÖ MINÄ OLE VOIMALLINEN JA SILTI TE ETTE KÄÄNNY PUOLEENI. 

TULETTE MÄKEMÄÄN VOIMANI KUN KÄÄNNYTTE HENGESSÄ  RUKOILEMAAN MINUA TÄSTÄ HETKESTÄ JOKA HETKI. MINÄ TULEN PIAN JA MINULLA ON VISKIMENI KÄDESSÄNI.

NOJATKAA MINUUN, NIIN OLETTE TURVASSA KAIKESTA MITÄ ALKAA TAPAHTUA.

***************

Amen! Alan rukoukseen 🙇‍♀️💖👑💖

 


2 kommenttia:

  1. Leijona alkaa pian toiminnan ja "oikealla käsivarrellaan" kopisuttelee Varsinais-suomea eli Turun aluetta, josta ollee kotoisin?

    1. Moos. 49:9
    Juuda on nuori leijona; saaliilta olet, poikani, noussut. Hän on asettunut makaamaan, hän lepää kuin leijona, kuin naarasleijona-kuka uskaltaa häntä häiritä?

    4. Moos. 23:24
    Katso, se on kansa, joka nousee kuin naarasleijona, joka kohoaa kuin leijona. Ei se paneudu levolle, ennenkuin on saalista syönyt ja juonut surmattujen verta."

    VastaaPoista
  2. Jes.21:
    1 Ennustus meren viereisestä erämaasta. Niinkuin myrskytuulet kiitävät Etelämaassa, niin tulee se erämaasta, peloittavasta maasta.
    2 Julma näky ilmoitettiin minulle: "Ryöstäjä ryöstää, hävittäjä hävittää. Hyökkää, Eelam! Piiritä, Meedia! Kaiken huokailun minä lopetan."
    3 Sentähden minun lanteeni ovat täynnä vavistusta, minut valtaavat tuskat, niinkuin synnyttäjän tuskat; minua huimaa, niin etten kuule, kauhistuttaa, niin etten näe.
    4 Minun sydämeni värisee, kauhu peljästyttää minut. Ikävöimäni iltahämärän se muuttaa minulle vavistukseksi.
    5 Pöytä katetaan, matto levitetään, syödään, juodaan. Nouskaa, te ruhtinaat, voidelkaa kilvet.
    6 Sillä näin on Herra minulle sanonut: "Mene, aseta tähystäjä; hän ilmoittakoon, mitä näkee.
    7 Ja kun hän näkee jonon ratsastajia parittain, jonon aaseja, jonon kameleja, niin kuunnelkoon tarkasti, hyvin tarkasti."
    8 Ja hän huusi kuin leijona: "Tähystyspaikalla, Herra, minä seison alati, päivät pitkät, pysyn vartiopaikallani kaiket yöt.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.