perjantai 13. elokuuta 2021

OLETTE PÄÄSSEET HEIDÄN VAIVANSA HEDELMILLE

 


Rauhaa.. Rauhaa teille toivotan.

Rauha ja hiljaisuus on sydämessäni. Olen miettinyt, miksi on näin hiljaista, ehkä jonkun suuren edellä?
Monasti Herra on ollut hiljaa näin kesällä. Hän on minulle ilmoittanut että nyt on "loma". Olen kyllä Hänelle sanonut että en halua lomaa mistään mikä liittyy Häneen.
Sain nyt kahtena yönä unet joista muistan pätkät ja olen niitä miettinyt josko niissä olisi sanomaa?
Tänä aamuna sitten pala palalta ne ovat kuin auenneet, kun niitä olen ihmetellyt Herralle.
11.8. yönä näin unta että olin viettämässä häitäni.
Minulla oli hääpuku joka oli valkoinen, mutta jossain kohdin siinä oli koristeina kukkia.
Tuo puku oli minulle hieman löysä, mutta hyväksyin sen.
Häät saatiin pidettyä ja aloin kysymään vierailta haluavatko että palautan tuon puvun heille, sillä se oli minulla vain lainassa? Ja he tahtoivat sen takaisin. Oli vielä farkkuhaalarit jotka olivat myös lainassa ja palautin myös ne...

Sitten näin 12.8. yönä unta jossa minun oli paha olla ja tuota mietin mistä se johtuu.
Kävin tutkituttamassa itseni ja syyksi löytyi korvani, jotka oli pahoin tulehtuneet .. muuta tuosta unesta  en muista. Mutta kyselin tästäkin Herralta ja tänään sekin alkoi avautua.

Tuo hää uneni avautui minulle näin:
Tuo puku oli isoksi käynyt kun olin itse puvun sisässä käynyt pienemmäksi. En enää elänyt minä, vaan Jeesus minussa.
Olin pukua, kihlauduttuani Jeesukseen, Hänen morsiamenaan täällä maailmassa käyttänyt, että maailma näkisi kuka ja kenen olin.
Nuo kukkaset kertoivat siitä, kuinka sain vapaana tehdä työtä Herran kanssa, kukkakedoilla. Sinne minne menimme, siellä kukkaset alkoi pelolla kukoistaa. Näin minulle on kahdesti noista kukkapelloista profetoitu.
Ja nuo farkkuhaalarit oli peltotöitä varten ja nyt ne tahdoin myös jättää maailmalle. Olin vihitty ja työ oli tehty. Ylöstempauksessa elonkorjuussa käytetyt työvaatteet jäävät alas.

Tulehtuneet korvani unessa avautui tänään näin:
Ensin kysyin Herralta, luinko liian vähän Hänen sanaansa? Joka päivä kuitenkin jotakin ja enemmänkin voisin lukea. Johtuiko siitä?
Sitten mietin miksi nuo korvat oli tulehtuneet, tuo paha olo joka minussa velloi unessa?
Tutkin ja kuuntelin sydäntäni ja huomasin kuinka väsynyt olin tähän maailmaan ja sen valheeseen.
Se maailman valheen huuto on käynyt yli sietorajani, niin että unessa nuo korvani oli tulehtuneet, ulkoisista ärsykkeistä, jota maailma nyt suoltaa. En ole yksin tämän asian kanssa. Moni uskova haluaa jo pois. Tämä maailma ei ole enää se johon synnyimme. Se huutaa nyt valheen kaikella voimalla.

Herra armahda meitä ja hae meidät omasi.
MARANATA!!!!

Ps. Nuo tulehtuneet korvat osoittivat, kuinka sydämeni itkee tämän kaiken puolesta, koko maailman, niin kuin Jeesus silloin, kun itki Jerusalemin puolesta. Se oli ja on liian suureksi käynyt.

Jeesus palaa Jerusalemiin:
https://youtu.be/730AuFiQ83w
 
 Johannes 4:35-38

Ettekö sano: 'Vielä on neljä kuukautta, niin elonleikkuu joutuu'? Katso, minä sanon teille: nostakaa silmänne ja katselkaa vainioita, kuinka ne ovat valjenneet leikattaviksi. Jo nyt saa leikkaaja palkan ja kokoaa hedelmää iankaikkiseen elämään, että kylväjä ja leikkaaja saisivat yhdessä iloita. Sillä tässä on se sana tosi, että toinen on kylväjä, ja leikkaaja toinen. Minä olen lähettänyt teidät leikkaamaan sitä, josta te ette ole vaivaa nähneet; toiset ovat vaivan nähneet, ja te olette päässeet heidän vaivansa hedelmille." 
 
 
 
 

1 kommentti:

  1. Ilm. 22:17

    Ja Henki ja morsian sanovat:
    "Tule!"

    Ja joka kuulee, sanokoon:
    "Tule!"

    Ja joka janoaa,
    tulkoon,

    ja joka tahtoo,
    ottakoon
    elämän vettä lahjaksi.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.