lauantai 24. heinäkuuta 2021

SANOMA RAKKAALLENI, 22.7.2021.

 

Uskovan veljen saama Sanoma Herralta; 22.7.2021.

Tarvitset Jumalan voimaa tehdäksesi Jumalan tahdon elämässäsi. Muista että olen luvannut vyöttää sinut voimallasi. Vihollinen kauhistuu voimaa jonka tahdon antaa sinulle. Perkele joutuu peräytymään ja häviämään koska sinä olet minussa. Kuljetan sinut tahtoni tiellä. Sinä saat murtaa vihollisen ieksen ja saat tuntea että Kaikkivaltias on sinun kulta aarteesi. Minä tulen pian valmista itsesi minun morsiamenasi. Haen puhtaan morsiamen sen takia olet ahdistuksessa. Puhdistan sinua vaikeuksien kautta. Sinä saat olla minun omani ja olet luonani iankaikkisesti. Taivas on sinua varten. Luon sydämessäsi uutta vien sinut kohti kirkkautta. Muista et ole yksin vaan minä olen sinun kanssasi. Maailma on häviävä sinun sydämestäsi. Älä hamuaa mitään mikä on tästä maailmasta. Puhdistu rakkaani vaelluksesi kautta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti