perjantai 2. heinäkuuta 2021

SANOMA RAKKAALLENI; 1.7.2021. ja 2.7.2021.

 


 Uskovan veljen saama Sanoma Herralta; 1.7.2021.

Minä olen tullut että sinulla olisi elämä yltäkylläisesti. Väistä perkeleen ansoja, sillä niitä se yrittää virittää. Minussa sinulla on raivattu tie. Tie jonka olen eteesi avattu on suora tie. Minä olen sinun tiesi, sillä tiellä et eksy kun pidät sydämesi puhtaana Golgatan veressä. Luon sinuun uuden vahvan Hengen, saat olla siunattu lapseni eikä kukaan riistä sinua minun kädestäni. Maailma on vauhkona, mutta minun omani on kuin seesteinen meri. Jumalattomat kuohuvat kuin meri mutta minussa sinulla on tulevaisuuden toivo. Ethän hylkää minua vaan tuo kaikki asiasi minun tietooni, tahdon ja voin auttaa sinua. Hypi riemusta kun vihollinen sinua vainoaa sillä siihen liittyy salaisuus. Perkele vihaa ylistystä siksi tuo ylitsevuotava kiitoksesi minun tietoisuuteeni. Katso lapseni kannan sinua ja vien sinut perille taivaan valtakuntaan.

 

 Uskovan veljen saama Sanoma Herralta; 2.7.2021.

 Kuinka suuri onkaan minun armoni sinua kohtaan. Et sitä pysty täysin käsittämään mutta näet ne hedelmät jotka sinussa tahdon synnyttää. Minä olen sinun ylipaimenesi ja synnytän sinussa armoni rikkautta. Kaikki murheesi olen kantanut. Tuo murheesi minulle niin kauan että ne irrottavat otteensa. Perkele haluaa sinun viipyvän syyllisyydessä mutta minulla on vastaus siihenkin. Kaiken kannoin Golgatan ristinpuuhun. Saat rakkaani olla vapaa. Eikä kukaan riistä sitä aarretta jonka sinuun olen antanut. Vien sinut ylöspäin kohti kirkkautta. Älä pelkää etten sinua kuulisi, sillä olen sen luvannut tehdä. Maailma haluaa sinun elävän maailmallisissa mutta sinulle annan toisen tien. Kirkkaus on tie jonka olen sinulle antanut. Tahdothan kulkea kanssani. Minä annoin itseni sinun tähtesi ja olen voimallinen sinut pystyssä pitämään. Annathan minulle kokonaan itsesi, se on lahja Jumalalle, sillä elämäsi kuuluu minulle. Taivaan ilon tahdon sinulle antaa. Et voisi saada suurempaa lahjaa kuin ikuisen elämän Herrassasi Jeesuksessa. Luovuta minulle itsesi ihan kokonaan, niin saat verrattoman lahjan. Elämän Jeesuksessa Kristuksessa.

 

Veljen kaikki Sanomat Herralta:  https://sinettisormus.blogspot.com/p/sanomia-herralta.html

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti