perjantai 16. heinäkuuta 2021

SANOMA RAKKAALLENI; 16.7.2021.

 


 Uskovan veljen saama Sanoma; 16.7.2021.

Minä avaan sinulle taivaan portit. Valmistaudu ottamaan se mikä tulee Kaikkivaltiaalta. Saat unohtaa menneet ja lupaukseni mukaan voitelun ylhäältä. Minä vien sinut kohti kutsumustasi ja annan toteutua sen minkä minä olen sinulle luvannut. Katso nosta silmäsi taivaita kohti. Saat minun voimani. Pyhä Henki minun Henkeni voitelee sinut ja saat totisesti kokea taivaan maan päällä. Kuljet tiesi turvallisesti. Vihollinen hyökkää mutta sen aseet ovat tehottomia koska et elä enää sinä vaan Kristus sinussa. Jeesus on voittanut kaikki perkeleen vallat. Sen siis vihollisen juonet paljastuvat ja se saa iankaikkisen häpeän sinä taas saat iankaikkisen kirkkauden. Tee minun edessäni kaikki minkä voimallasi saat tehdyksi varusta sinua tulevia päiviä varten. Saat unohtaa menneet syyttäjä on jalkojesi alla sinä saat tallata kaikki vihollisen teot. Olet voittajan puolella siis iloitse. Minä Jeesus tulen pian olethan rakkaani luja ja kestävä annan sinulle siihen mahdollisuuden. Vien sinut pian kirkkauteen. Silloin alkaa suuri juhla olethan siinä mukana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.