lauantai 2. tammikuuta 2021

HÄNEN PÄÄSSÄÄN SEPPELEENÄ KAKSITOISTA TÄHTEÄ

 Kuva


Rauhaa.

Tänään, aamuisessa rukoushetkessäni, sain nähdä kauniin kuvan.
Siihen ylleni ilmestyi kaunis Kruunu, joka oli naiselle tarkoitettu.
Siinä se kauniisti pyöri, minun pääni yläpuolella ..
Kiitos Jeesus tästä kuvasta.
Muistin vuosia sitten saamani ensimmäiset Kruunu kuvat ja unet:

13.10.2011.
Heräilin aamulla sängyssä sikeästä unesta. En halunnut nousta heti, vaan lepäilin vielä silmät kiinni hämärässä makuuhuoneessa. Näin kuinka eteeni ilmestyi himmeä kruunu, ei muuta, sitten se hävisi. Hetken kuluttua kuulin hyvin lempeän ja kauniin naisäänen, ilman mitään kuvia:
- “Nyt on tähtitaivaan aika.”
Sitten ei tapahtunut enää mitään, se oli näky. Olin ihmeissäni. Mitä tämä tarkoittaa? On niin vaikea tulkita näitä, olenhan vain ihminen. Ymmärsin kuitenkin pian että sen täytyi liittyä Ilmestysmajan profeetan antamaan profetiaan minulle. Minähän olin altaassa tähtitaivaan alla.
Nyt se siis alkaa, mitä se sitten onkaan. Kruunu= kuin Kuningatar Ester= Ylhäinen. Näin nimittäin vuoden alussa unen jossa enkelit valmistelivat minua ja sanoivat:
- Ei pyhä, mutta Ylhäinen.
Nämä vahvistavat toinen toisiaan. Noin pari vuotta aiemmin minulle näytettiin unenomaisesti, kuin tv-ruutu, mustaruutu johon ilmestyi Art, tai jotain vastaavaa, kuvat ilmestyivät valkoisina kuin pilvet ja sitten hävisivät, sitten tuli kaari silta ja se hävisi, sitten tuli kruunu ja lopulta Jeesus ristillä. Eli tässäkin minulle näytettiin Kruunu= Ylhäinen. Kaarisilta= Sovitus, joka tapahtui kun kävin uskonkasteella. Nämä todellakin vahvistavat saamiani profetioita. Mitä minulle ja meille onkaan tapahtumassa? Mutta haluan olla valmis, sillä se on Herran kutsuma tie.


KR 1933/-38
Ilm. 12:1 Ja näkyi suuri merkki taivaassa: vaimo, vaatetettu auringolla, ja kuu hänen jalkojensa alla, ja hänen päässään seppeleenä kaksitoista tähteä.

Tulkoon tästä vuodesta morsiammen vuosi. Morsian olemme me, Herran, Jeesuksen Kristuksen omat.
Amen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.