sunnuntai 3. tammikuuta 2021

VUODATETAAN HENKI KORKEUDESTA

 Kuva

Rauhaa ..

Olen tänään miettinyt aamuista, rukouksessa saamaani kuvaa?
Näin kädet jotka pitelivät, kapeaa ja pitkää, pyöreä pohjaista puuränniä.. se nojasi niihin käsiin niin, että toinen pää.. eli se, mikä oli minuun päin oli alas päin. Siis tänne alas.
Olen tuota miettinyt? Vuodatus? Pyhän Hengen vuodatus? Tuo vuodatus sana minulle siitä nousee ..

KR 1933/-38
Jes. 32:15 Näin on hamaan siihen asti, kunnes meidän päällemme vuodatetaan Henki korkeudesta. Silloin erämaa muuttuu puutarhaksi,

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
Jes. 29:17 Vain lyhyt hetki enää, niin Libanon muuttuu puutarhaksi, ja puutarha on metsän veroinen.
Jes. 35:1 Erämaa ja hietikko iloitsee, aromaa riemuitsee ja kukoistaa kuin lilja.
Jes. 44:3 Sillä minä vuodatan vedet janoavaisen päälle ja virrat kuivan maan päälle. Minä vuodatan Henkeni sinun siemenesi päälle ja siunaukseni sinun vesojesi päälle,
Hes. 39:29 Enkä minä enää kätke heiltä kasvojani, sillä minä vuodatan Henkeni Israelin heimon päälle, sanoo Herra, Herra."
Jooel 2:28 Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät.

Biblia (1776)
Jes. 32:15 Siihenasti että Henki korkeudesta vuodatetaan meidän päällemme: silloin tulee korpi peltomaaksi, ja peltomaa luetaan metsäksi.

 

Amen.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.