maanantai 11. tammikuuta 2021

SANOMA RAKKAALLE; 11.1.2021.

 


 Uskovan veljen saama Sanoma rakkaalle; 11.1.2021.

 

 Minä olen sinun ainoa toivo. Lampaani kuulevat minun ääneni, siksi luota ja tarraudu hyvän paimenen viitanliepeisiin. Vain niin voit mennä eteenpäin, kun tunnet että et jaksa enää. Tiedän sinun uupumuksesi. Saat varmasti apuni, kun sinnikkäästi kolkuttelet taivaan portteja. Minä olen sinun paimenesi, kulje minun perässäni, saat kokea minun läheisyyttäni, kun kuljet minun jäljissäni. Kuljetan sinut vihreille niityille, sielusi saa iloita rehevillä nurmikoilla ja vetten äärillä, peseydy, laita pois likainen pukusi, valkaise se Karitsan veressä. Tahdothan kuulla vain minua, saat kokea minun ääneni, puhun sinulle juuri nyt. Jaksa vielä hetkinen, niin saat voimaa jaksaa kulkea elämän tietä. Katsele Kristusta kasvoista kasvoihin, niin muutut saman kuvan kaltaiseksi. Kirkastan sinulle itseni. Karitsa on voittanut perkeleen, se häiritsee sinua mutta älä pelkää, olet minun suojissani ja saat kokea kuinka Karitsa viitoittaa sinulle tien eteenpäin. Elämän kirjaan olen kirjoittanut nimesi. Luota minuun, saat kokea taivaan maan päällä. Minä tulen pian, ole uskollinen kuolemaan asti, niin saat seppeleen ikuisesti.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.