sunnuntai 31. tammikuuta 2021

SANOMA RAKKAALLENI, 30.1.2021.

 



 

 Uskovan veljen saama; Sanoma Rakkaalleni .. 30.1.2021.


Katso, minä seison ovella ja kolkutan. Niin minä, sinun rakas Vapahtajasi olen sinun ovellasi juuri nyt. Tahdotko avata minulle oven elämääsi? Älä pidä sitä enää lukittuna. Se estää minun voimani täyteyden sinun elämässäsi. Kuljethan minun kanssani tämänkin hetken. Minä tuon sinulle rauhan joka ei löydy tästä maailmasta. Minä, Jeesus saavun pian. Monille se tulee yllätyksenä, he luulivat olevansa valmiita. Älä pidä mitään itselläsi, vaan antaudu minulle ja pidä Jeesus koko voimallasi ja sydämestäsi Jeesukselle kuuluvana, niin olet tempauksessa mukana. Minun vereni on vuodatettu juuri sinun tähtesi. Rakastan sinua hyvin paljon. Jätäthän kahdella tiellä kulkemisen. Varaa jo parhain aikasi minulle ja tule minun eteeni nöyrästi rukoillen. Johdatan sinulle tien jota kulkea josta ei hullukaan eksy. Varustaudu ja täytä sydämesi minun sanoillani. Vain niin saat kestävyyttä elämäsi poluilla.

 

 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.