lauantai 26. joulukuuta 2020

SANOMA RAAKKAALLE; 26.12.2020.

 


Uskovan veljen saama Sanoma Herralta, 26.12.2020.

 

 Rakas lapseni, tulin maailmaan että sinä saisit ikuisen elämän. Tule minun luokseni niin saat iloita. Vehreille niityille vien sinut lepämään, anna minä otan hallinnan sinun elämästäsi, vain niin saat yltäkylläisen elämän. Saat vielä iloita ja juhlia edessäni, minä tulin, että sinä saisit yltäkylläisen elämän. Kulje minun jäljissäni, on vain yksi tie joka vie kirkkauteen, se on Kristus tie. Saat kulkea minun askelissa, sillä vain niin saat juhlia minun voittoani golgatalla. Kuljethan kanssani rakkaani, tule rakastavan isän syleilyyn. Minä vien sinut perille, kun tunnustat minut ihmisten edessä. Taivas iloitsee sinusta. Saat juhlia voittoa Kristuksen kanssa. Isän syli on avoin sinulle, rakastava Isä on sinun kanssasi älä pelkää. Voitto on varma, Jeesus kun johtaa. Tulethan nopeasti Isäsi luo, rakkauden syli on avoin. Juoksen sinua vastaan rakkaudessani.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.