torstai 10. joulukuuta 2020

SANOMA RAKKAALLENI; 10.12.2020.

 


 Uskovan veljen saama, Sanoma rakkaalleni; 10.12.2020.

 Minä olen hyvä paimen. Annoin henkeni juuri sinun tähtesi. Luovuta minulle kaikkesi vain niin löydetä taivaan tien. Kirkkaus on oleva sinun pukusi. Nouse, ole kirkas sillä sinun valkeutesi tulee. Maailma näkee valon, sen iankaikkisen elämän joka tulee Jeesukselta Kristukselta. Kun tulet tyköni, vahvista tuen ja autan sinua vaeltamaan tahtoni mukaan. Jeesus on minun nimeni, ei ole muuta nimeä ihmiselle annettu jossa on pelastus. Taivaan ilon tahdon antaa sinulle. Luota vain minuun. Älä tee ihmisestä jumalaa vaan minusta Jeesuksesta Kristuksesta. Älä pelkää ajan myrskyjä, sillä minä ne tyynnytän. Lahjoitan sinulle kaiken minun sanassani, se on se elävä leipä joka antaa maailmalle elämän, siksi iloitse ja riemuitse. Jätä jo eilinen ja pyri kohti taivaan valtakuntaa. Vain niin saat voiton kaikissa taistelussani. Olet rakkaani lähellä minun sydäntäni.

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.