sunnuntai 6. joulukuuta 2020

SIUNATTUA ITSENÄISYYTTÄ, SANOMA RAKKAALLE, 6.12.2020.


 

Siunattua Rauhaa
 

Eilen olin kotikokouksessa. Meitä oli vain 6.
Siinä rukouksessa näin ensin ihmisen joka oli pukeutunut sellaiseen keskiaikaiseen täys haarniskaan, se oli rautaa.
Ja sen kasvo suoja oli ylhäällä ja näin sieltä kasvot.
Koin itse että se oli täydellinen sota asu ja "maski" ylhäällä että voimme kovaan ääneen julistaa.
Näin vielä toisen kuvan jossa kädet kannattelevat palloa, koin sen maapalloksi, mutta se oli täysin valkoinen kun se loisti kirkkauden valoa.
Ehkä se on se tulevaisuus joka meitä Jumalan omia odottaa.
 
 Jeesus sanoi: "Minä olen maailman valo. Se, joka seuraa minua, ei kulje pimeässä, vaan hänellä on elämän valo." (Joh. 8:12). Jeesuksen valossa on turvallista vaeltaa kohti kirkkautta.
 
Muistui mieleeni kun n. 3 vuotta sitten? Näin pari kertaa näyt joissa oli kasvottomia ihmisiä.
Muistan kuvan jossa äiti talutti lastaan käsi kädessä ja kohta kun näytettiin tuota lasta minulle kasvo puolelta .. ei tuolla lapsella ollut kasvoja.
Herra jo silloin halusi kertoa ja varoittaa tapahtuvasta.
Nousi vielä mieleeni tuo kasvo suojan ylhäällä olo haarniskassa, illalla koin että näin olemme vapaita kuitenkin julistamaan ja nyt noussut ajatus oli, että olemme tunnistettavia, Jeesuksessa Kristuksessa.
 
2. Kor.
3:17 Sillä Herra on Henki, ja missä Herran Henki on, siinä on vapaus.
3:18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.

Siunattua Itsenäisyys päivää!
Herra olkoon kanssamme!!!

💖👑💖🇫🇮🇫🇮🇫🇮


Uskovan veljen saama Sanoma Rakkaalle; 6.12.2020.

Luota vain minuun. Olen kantanut kuormasi, siksi heitä kaikki murheesi minun päälleni. Kun voin sinut tehdä kokonaan kuuluvaksi minulle, iloitse siitä. Johdan sinua valkeuden ja kirkkauden tietä. Tule minun läheisyyteni, niin saat voiton kaikissa taisteluissasi, rakastan sinua , olet silmäteräni. Vaikka ahdas on tiesi, saat tiesi tuoda eteeni ja minä johdan sinua. Kulje iloiten, sillä siinä on sinun voimasi. Kuljetan sinua kirkkauden tietä. Valkeus on sinun vaatteesi, saat iloita kaikkivaltiaan läsnäolosta. Minä olen tie totuus ja elämä. Kirkastan sinut Jeesuksessa. Olet voittava kaikki taistelusi kun pysyt minussa. Tahdothan kulkea minun kanssani, sillä silloin Olet taivaan kansalainen. Ilo ja riemu on suuri taivaassa.

 

 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti