maanantai 16. maaliskuuta 2020

SINÄ HERRA OLET KILPENI

Kuva

16:7. Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.


Shalom!

Eilen saimme kotikokouksessa meillä, kokea vahvaa voimaa. Rukoilimme pienen Mona tytön puolesta, joka sairastaa syöpää ja monien tärkeiden asioiden puolesta. 🙏
Meillä oli valtava Pyhän Hengen rukous kokous. Taivaanvaltakunta oli läsnä. Sain kokea myös valtavan vapautuksen eräästä vanhasta asiasta joka oli kuin koteloitunut syvälle mieleeni, unohtaen sen. Nyt se käytiin läpi ja estettiin se henki mikä sitä piti vankina ja Jumala sulki taivaassa siltä ovet, ettei sillä ole enää paluuta. Sen minkä Jumala sulkee, ei sitä kukaan muu voi avata!
Nyt on kevyt ja vapaa olla.
Ensimmäistä kertaa Pyhä Henki kaatoi rukouksen alla olevia. Halleluja!
Amen!
Pyhä Henki oli kyllä nyt vahvasti yllä, se oli aivan käsin kosketeltavaa ja meillä oli yksi uskova sisko uutena mukana. Ylistettiin ja rukoiltiin vuoron perään. Ja aina seuraava ylistys laulu oli täydellinen rukouksen kanssa. Jumala johdatti ylistyksessä ja rukouksessa vahvasti.
Sitten rukoilimme piirissä toistemme puolesta. Ja julistimme viholliselle häviötä Kristuksen voimassa! Sille annettiin kyytiä. Siellä monet horjui Pyhässä Hengessä niin etteivät meinanneet pysyä pystyssä ja eräs sisko kaatuikin Pyhän Hengen vaikutuksesta. Emme olleet tällaista ennen näissä kokouksissamme kokeneet. Tämä tulee lopuajoilla lisääntymään. Valtava ilta! Meillä on voimallinen ja rakastava Jumala! ❤🔥💪👑

https://www.youtube.com/watch?v=wk2xYOV4rnU Bo Ruach Elohim (Come Spirit of God) - Lyrics and Translation

PSALMIT 3
1. Daavidin virsi, hänen paetessaan poikaansa Absalomia.

2. Herra, kuinka paljon minulla on vihollisia, paljon niitä, jotka nousevat minua vastaan!
3. Monet sanovat minusta: "Ei ole hänellä pelastusta Jumalassa". Sela.
4. Mutta sinä, Herra, olet minun kilpeni, sinä olet minun kunniani, sinä kohotat minun pääni.
5. Ääneeni minä huudan Herraa, ja hän vastaa minulle pyhältä vuoreltansa. Sela.
6. Minä käyn levolle ja nukun; minä herään, sillä Herra minua tukee.
7. En pelkää kymmentuhantista joukkoa, joka asettuu yltympäri minua vastaan.
8. Nouse, Herra, pelasta minut, minun Jumalani! Sillä sinä lyöt poskelle kaikkia minun vihollisiani, sinä murskaat jumalattomain hampaat.
9. Herrassa on pelastus; sinun siunauksesi tulkoon sinun kansallesi. Sela.

Siunaten teidät tähän päivään! Jeesuksessa Kristuksessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.