keskiviikko 11. maaliskuuta 2020

KÄÄNNYTTE MINUN PUOLEENI, JA MINÄ KUULEN TEITÄ




Shalom!

Viimeaikona rukouspyynnöt ovat lisääntyneet ja hyvin vakaviakin rukouksia olen saanut viedä Jumalan eteen, Jumalan hoitopöydälle.
Aamuin illoin olen monen puolesta rukoillut, voittosaatossa heidät olen Herran eteen viennyt, pois pyyhkien tuossa hetkessä tappiomielen, sillä sitä iloa en halua viholliselle antaa, olemmehan VOITTAJAN puolella.
Tänä aamuna heräsin jo aikaisin hetkiseksi ja samalla sain nähdä kuvan käsistä, jotka olivat aivan edessäni vastaanottavina, kämmenet avoinna kohti ylös, liitettyinä yhteen.
Ymmärsin heti tuon kuvan jonka koin rukousvastauksen vastaanottamiseksi. Jumala on kuullut nämä monet hyvinkin tärkeät rukoukset ja tämän hän halusi näyttää että minun tulee nyt avoiminmielin vastaanottaa se mitä tuleman pitää. Pian alkaa rukousvastaukset muuttua näkyviksi.
Meidän tulee opetella ottaa myös vastaan sitä, mitä olemme rukoilleet jos sitä todella uskoen rukoilemme.
Otamme vastaan niin kuin syntymäpäivä lahjan, mutta rukous lahja on ensin näkymätön ja muuttuu näkyväksi kun Jumala saattaa sen käytäntöön.
Tänä aamuna sain muistutuksen pitää käteni avoinna, vastaanottavina, jotta voisin vastaanottaa kaiken sen, minkä Jumala on minulle varannut. Tämä kehotus vähän hämmästytti minua, sillä olin ajatellut, että jo olisin avoin Jumalan johdatukselle. Mutta kuitenkin minua kehotettiin tyhjentämään ja pitämään käteni avoinna voidakseni vastaanottaa, mitä ikinä Jumala haluaa minulle antaa. Siksi ajattelen, että jotakin minulla on täytynyt olla käsissäni saadakseni tällaisen kehotuksen.
Kiitos Jeesus Kristus, Herrani ja Jumalani, että pian saan nähdä nuo vastaukset.
Voittosaatossa saamme juhlia Herramme anteja, rukousvastauksia, jotka muuttavat monen elämän.


"Näin sanoo Herra: Kun Babylonian seitsemänkymmentä vuotta ovat kuluneet, minä otan teidät jälleen huomaani. Minä täytän lupaukseni ja tuon teidät takaisin omaan maahanne. Minulla on omat suunnitelmani teitä varten, sanoo Herra. Minun ajatukseni ovat rauhan eivätkä tuhon ajatuksia: minä annan teille tulevaisuuden ja toivon. Silloin te huudatte minua avuksenne, te käännytte rukoillen minun puoleeni, ja minä kuulen teitä. Te etsitte minua, ja te löydätte minut! Koko sydämestänne te minua etsitte, ja minä annan teidän löytää itseni, sanoo Herra. Minä käännän teidän kohtalonne ja kokoan teidät kaikkien kansojen seasta, kaikkialta, minne olen teidät karkottanut. Minä tuon teidät takaisin siihen paikkaan, mistä minä vein teidät pakkosiirtolaisuuteen."
Jer. 29:10-14 [kr92] [kr38]

Uskovan veljen saama Sanoma 14.3.2020.

 Kiitä sittenkin. Lapseni ja rakkaani, sinulla on niin paljon aihetta kiitokseen. Olen antanut sinulle Poikani kuolemaan edestäsi, siksi kiitä. Minä tulen sinun tykösi ja avaan taivaat ovet, ne ovat sinulle avoinna juuri nyt. Kätkeydy minun turviini, niin saat suojan kaikelta pahalta. Sinä olet minun ja minä olen sinun. Tulevaiset ovat Kaikkivaltiaan tiedossa. Siksi käänny minun puoleeni kun maailma myrskyää. Minä tahdon avata sinulle taivaan portit. Ne ovat sinulle avoinna. Hallitsen sinua kun tulet eteeni jakamattomin sydämin. Känny pois kaikesta pahasta Älä anna valheen pesiytyä sydämeesi. Anna minun pestä sinut puhtaaksi , valkeamaksi kuin lumi. Puhdassydämiset vain saavat nahdä kuninkaan koko loiston. Minä seison sinun rinnallasi tuoden voiton kaikesta mitä saatana on tehnyt. Katso, tuon itseni eteesi sun, anna minä tulen ja annan sinulle voiton ja uuden hengen voiman, hengen kautta Golgatan ristin. Minä tahdon hallita sinua, annathan siihen luvan. Kun minä hallitsen sinua, saat iloita ja Riemuita kaikesta mitä minä teen sinun elämäsi kautta. Se ei ole pientä mitä minä teen, vaan suurta hengen maailmassa. Katsele Kristusta kuinka hän loistaa. Valo uudessa Jerusalemissa on valo joka loistaa ikuisesti, sen lamppu on Karitsa. Anna minä valaisen sinua loistollani niin elämäsi vaikeat asiat ratkeavat. Juuri nyt puen sinut uuteen voimaan veren tähden joka vuoti tähtesi. Iloitse Golgatan voitosta. Riemuvuosi on nyt. Kiitä siitä Jumalaasi.

Siunaten teitä, Jeesuksessa Kristuksessa, rakkaassa ja voitokkaassa Jumalassa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.