torstai 19. maaliskuuta 2020

KUNINGAS SAAPUU



Markku veljeni jakoi juuri Uusimman Sanoman, Herraltamme, Jeesukselta Kristukselta ja tämän haluan jakaa myös tänne etusivulle, Halleluja!!!


Kunnian Kuningas on tulossa, Jeesus Kristus. Ole valmiina morsiameni, halajan ottaa sinut luokseni sillä kaipuuni on teidän puoleen. Kaipaathan sinäkin luokseni vai onko maailma saanut sinut viekoitella pois minun rakkaudestani. Maailma pimenee, mutta minun omani loistavat ja ne jotka monta vanhurskauteen saattavat. Tulemisen hetkenä tempaan teidät luokseni ja saamme ikuisesti olla yhdessä. Sinne missä ei ole kyyneleitä eikä parkua, eikä mitään mikä sinua rakkaani vahingoittaisi. Taivas on valmis, se yhdyskunta jonne minä menin valmistamaan teille sijaa, se on taivaallinen kaupunki jossa kadutkin ovat kultaa. Minä olen Kuninkaitten Kuningas ja Herrojen Herra, minä luon uudet taivaat ja uuden maan iloitse rakkaani, olet pian luonani. Nyt on viimeinen aika laittaa pois synti elämästäsi, puhdistu Golgatan veressä. Tule lumivalkeaksi, saat puhdistua. Puhdassydämiset saavat nähdä Kuninkaan. Katsele rakkaani minua, niin saat muuttua saman kuvan kaltaiseksi. Ylkäsi on sinua varten, siksi ota vaarin sanastani Älä sitä hylkää, sillä siinä on sinun elämäsi ja ikuisuutesi. Sanani muuttaa sinua ja saat iloita minun edessäni ikuisesti. Kohota yölaulut minun kunniakseni. Iloitse ja riemuitse minussa siinä on sinun ilosi.


https://youtu.be/DTO5vFJEjVo
Halleluja Hän saapuu


AAAMEN!!!!
Olkaat Siskot ja Veljet valmiina, puhdistautukaa, sillä Kuninkaamme on pian täällä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.